کد خبر : 1614308 | 07 خرداد 1398 ساعت 13:29 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعا در ایتالیا: آرسنال به دنبال جذب دوناروما

وبسایت ایتالیایی توتو مرکاتو مدعی شد آرسنال به دنبال جذب جیان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان آث میلان است و درباره او مذاکراتی انجام داده است.

ادعا در ایتالیا: آرسنال به دنبال جذب دوناروما

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت ایتالیایی توتو مرکاتو وب مدعی شد باشگاه آرسنال به دنبال جذب جیان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان میلان و تیم ملی ایتالیا است. دونارومای 20ساله که از او به عنوان یکی از دروازه‌بانهای بزرگ آینده فوتبال اروپا نام برده می‌شود مورد توجه آرسنال قرار گرفته چرا که روز چهارشنبه بعد از برگزاری فینال لیگ اروپا در باکو، پتر چک، سنگربان توپچی‌ها بازنشسته خواهد شد و آرسنال نیاز مبرمی به یک دروازه‌بان بزرگ خواهد داشت.

 

1387739

 

بر اساس گزارش توتو مرکاتو، اونای امری، سرمربی آرسنال مصمم است دوناروما را به امیریتس منتقل کند حتی اگر به بهای از دست دادن بخش بزرگی از بودجه نقل و انتقالاتی باشگاه تمام شود.

 

1362246

 

این وبسایت ایتالیایی می‌گوید به نظر می‌رسد میلان برای دوناروما قیمت گزافی طلب کرده و از آرسنال چیزی در حدود مبلغی که لیورپول برای جذب آلیسون پرداخته بود خواسته (70میلیون یورو). توتو مرکاتو می‌گوید دوناروما شخصاً مایل است در میلان ماندگار شود و قرارداد او با میلان تا سال 2021 ادامه دارد.

 

دیدگاه‌ها