کد خبر : 1613965 | 05 خرداد 1398 ساعت 13:49 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

قهر بواتنگ با جشن قهرمانی بایرن مونیخ

ژروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ، بعد از قهرمانی دیروز این تیم در جام حذفی آلمان از شرکت در جشن بازیکنان این تیم در مقابل هواداران خودداری کرد.

قهر بواتنگ با جشن قهرمانی بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیروز در فینال جام حذفی آلمان موفق شد لایپزیش را 3-0 شکست داده و فاتح جام حذفی این کشور شود. شاگردان نیکو کوواچ به این ترتیب موفق شدند هر دو جام فوتبال باشگاهی این کشور را فتح کنند.

 

اما در پایان بازی درحالیکه بازیکنان بایرن مونیخ دور هم جمع شده و در مقابل سکوی هواداران این تیم مشغول جشن گرفتن با هواداران‌شان بودند، نکته‌ای که برای رسانه‌ها جالب توجه بود عدم حضور ژروم بواتنگ، مدافع بایرن در جشن مشترک بازیکنان و هواداران این تیم بود.

 

1408598

 

درحالیکه همه بازیکنان بایرن مونیخ در مقابل سکوی هواداران‌شان ایستاده و مشغول شادی بودند بواتنگ تنها و با قیافه‌ای سرد و غمگین قدم زنان به سمت تونل ورزشگاه رفت و از دیدرس دوربین‌ها خارج شد.

 

1408600

 

بعد از اجرای مراسم رسمی اهدای جام هم بواتنگ اولین بازیکن بایرن بود که بی سر و صدا از زمین خارج شد.

 

هفته گذشته هم زمانی که بازیکنان و کادر فنی بایرن مونیخ قهرمانی‌شان را در بوندس‌لیگا جشن گرفته بودند باز هم از ژروم بواتنگ خبری نبود. بواتنگ دیشب بعد از پایان مراسم جشن قهرمانی بایرن یک پست اینستاگرامی منتشر کرد و قهرمانی دوگانه تیمش در فوتبال آلمان را تبریک گفت. ولی رسانه‌های آلمانی بعد از اتفاقات اخیر به این واقعیت اشاره می‌کنند که بواتنگ با این حرکات قصد دارد پیام روشنی به مدیران بایرن ارسال کند و بگوید از شرایط خود در این تیم ناراضی است.

 

1408599 

 

دیدگاه‌ها