کد خبر : 1613645 | 03 خرداد 1398 ساعت 19:57 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش عجیب کاپیتان یوونتوس به اینتری شدن کونته!

جورجو کیه لینی، کاپیتان متعصب یوونتوس، به تمجید از عملکرد کریستیانو رونالدو در این تیم پرداخت.

واکنش عجیب کاپیتان یوونتوس به اینتری شدن کونته!


به گزارش "ورزش سه"، کیه لینی که سابقه شاگردی آنتونیو کونته را داشته و علاقه زیادی به وی دارد، واکنش جالبی در مورد احتمال حضور او در رختکن اینتر برای فصل بعد داشت و ضمن ابراز انزجار از رخ دادن این اتفاق، مدعی شد نمی تواند برای کونته در اینتر آرزوی موفقیت کند.

 

1408185

 

کیه لینی گفت: "هر روز پیغام های فراوانی در مورد نام سرمربی بعدی یوونتوس دریافت می کنم. من در این مورد خیلی آرام هستم و چیزی بیشتر از شما خبرنگاران نمی دانم، اما متقاعد شده ام که یک مربی بزرگ وارد تورین خواهد شد.

 

احتمال هدایت اینتر توسط آنتونیو کونته؟ من از دیدن کونته در اینتر متنفرم، اما این زندگی است و من درک می کنم که کونته یک سرمربی حرفه ای است، اما دیدن او در اینتر برایم عجیب خواهد بود. البته این انتقاد نیست اما چه می توانم بگویم؟ امیدوارم همه چیز برای کونته خوب پیش برود. وقتی که کونته سرمربی چلسی شد من او حمایت کردم اما در اینتر خیر، من نمی توانم چنین کاری انجام دهم.

 

عملکرد کریستیانو رونالدو؟ او از خدایان است، قدرتی بالاتر از همه. پر کردن جای خالی جیجی بوفون بسیار مهم بود و رونالدو و تعهدی که دارد می تواند برای همگان یک نمونه بزرگ باشد. رونالدو کاملا با شرایط شهر تورین هماهنگ شده، او به رستوران می رود و در مورد همه چیز کنجکاو است. من در دیدار برابر آژاکس در میدان نبودم، اما روشن است که شما نمی توانید بدون حضور تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود صعود کنید.

 

خداحافظی؟ در ماه آگوست من 35 ساله می شوم و برای یک یا دو سال دیگر بازی خواهم کرد، اما تقریبا غیرممکن است دوران حضورم سه سال دیگر ادامه یابد."

 

1390260

دیدگاه‌ها