کد خبر : 1612343 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 15:28 | 839 بازدید | 0 دیدگاه

تابش: قبل از بازی پرسپولیس نباید وارد حاشیه شویم

واکنش مدیرعامل سپاهان به دستور غیررسمی تاج

مسعود تابش مدیرعامل سپاهان می گوید نمی تواند در مورد صحبت های مهدی تاج در این مقطع زمانی اظهار نظری داشته باشد.

واکنش مدیرعامل سپاهان به دستور غیررسمی تاج

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ فوتبال ایران امروز به صورت رسمی اعلام کرد که در دیدار نیمه نهایی جام حذفی میان دو تیم سپاهان و پرسپولیس که در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود، ظرفیت ورزشگاه به صورت مساوی میان هواداران دو تیم تقسیم خواهد شد.

 

با مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در رابطه با این موضوع صحبت کردیم. او در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در پاسخ به این سوال می گوید: « من الان نظری ندارم. باید با سازمان لیگ صحبت کنم و ببینیم دستورالعمل ها و آئین نامه ها و در واقع قانون چه می گوید.»

 

سوال بعدی ما از مدیرعامل سپاهان در مورد صحبت های تاج بود که به صورت غیررسمی به باشگاه های فوتبالی دستور داده از برپایی اردوهای خارجی طی پنجره تابستانی پرهیز کنند. این صحبت های رئیس فدراسیون اما در شرایطی مطرح می شود که زیرساخت های مناسبی برای برپایی اردو در ایران وجود ندارد و در همین پنجره زمستانی لیگ هفدهم، حضور چند تیم در یک بازه زمانی در جزیره کیش سبب شد تا باشگاه سپاهان تصمیم به برپایی اردو در ترکیه بگیرد؛ چون جزیره کیش نه زمین چمن مناسبی داشت و نه فضای لازم برای جا دادن به چند تیم لیگ برتری.

 

تابش در واکنش به این سوال سعی کرد از ایجاد حاشیه جلوگیری کند. او گفت: در این مورد باید فدراسیون به ما ابلاغ بدهد؛ ما طی هفته های گذشته جلساتی در تهران داشتیم. این حرف ها به خاطر شرایط نامناسب اقتصادی و ارزی کشور است که بیراه هم نیست. در این مورد نمی توانم صحبت کنم، چون نمی خواهم خدایی ناکرده پیش از دیدار تیممان با پرسپولیس برداشت اشتباهی از حرف هایم شود. فعلا تمام تمرکز ما این است که با آرامش کامل بازی پرسپولیس را برگزار کنیم.

 

از تابش در مورد دیدار نیمه نهایی جام حذفی و نگرانی از بروز درگیری پرسیدیم. مدیرعامل سپاهان ضمن تاکید بر مهمان نوازی اصفهانی ها بیان کرد: «  ما نهایت تلاشمان را می کنیم که میزبان خوبی باشیم. مطمئن باشید که هواداران و مردم اصفهان میزبان های خوبی هستند و رسم مهمان نوازی را به جا می آورند و تمام تمهیدات برای برگزاری بازی جوانمردانه هم در نظر گرفته شده است.»

 

مدیرعامل سپاهان در ادامه به برداشت اشتباه از حرف هایش توسط برخی مخاطبان فوتبال اشاره کرد و در مورد کسب عنوان نائب قهرمانی لیگ و بازگشت سپاهان به آسیا که شادی ویژه ای در اصفهان رقم زد، اضافه کرد: « از نظر من سپاهان لیاقت قهرمانی هم داشت. نمی گویم و نگفتم سپاهان قهرمان واقعی است؛ این را بعد از بازی گفته بودم ولی برداشت اشتباهی از حرف هایم شده بود. می توانستیم ما هم قهرمان شویم. از بازیکنان، کادر فنی و به خصوص آقای امیرقلعه نویی ممنونم که تیم خوبی امسال درست کردند که کوچکترین حاشیه ای نداشت. بازیکنان ما فداکارانه بازی کردند. می توانست پایان لیگ با قهرمانی سپاهان باشد و از نظر خود ما سپاهان قهرمان است.»

دیدگاه‌ها