کد خبر : 1612413 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 20:27 | 891 بازدید | 0 دیدگاه

پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره اعلام شد؛

شهرداری بوشهر خرج شاهین را نمی دهد!

باشگاه شاهین مانند بسیاری از باشگاه های فوتبال ما زیر نظر شهرداری بوشهر اداره می شود ولی آنها به خوبی می دانند با هزینه های لیگ برتر نمی توان به این مسابقات ورود حرفه ای داشت.

شهرداری بوشهر خرج شاهین را نمی دهد!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، هیات مدیره این باشگاه برگزار شد. با توجه به صراحت قانون، اینکه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بتواند با استفاده منابع مالی شهرداری، در لیگ حرفه ای (لیگ برتر) تیم‌داری کند امکان پذیر نمی باشد.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه شاهین در رابطه با جلسه ای که امروز برگزار شد و محتوای آن می گوید: « در پی موفقیت تیم شاهین شهرداری بوشهرو لزوم برنامه ریزی، جلساتی جهت بررسی وضعیت حضور تیم برگزار و پیگیری هایی نیز در این خصوص صورت گرفته است. در جلسات متعدد که با حضور کارشناسان حقوقی و مالی برگزار شده، در راستای رعایت الزامات قانونی و مقررات جاری کشور در خصوص نحوه تیم‌داری، با توجه به بررسی ها به عمل آمده متاسفانه به علت ممنوعیت هرگونه هزینه توسط نهادهای دولتی و عمومی و نهادهای وابسته در ورزش حرفه ای که به طریقی وابسته به قانون مدیریت خدمات کشوری هستند، امکان تیم‌داری شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر وجود ندارد. با توجه به صراحت قانون، اینکه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بتواند با استفاده منابع مالی شهرداری در لیگ حرفه ای (لیگ برتر) تیم‌داری کند امکان پذیر نیست. به هرحال در این خصوص همت مسئولان محترم استانی اعم از امام جمعه، استاندار و نمایندگان مجلس می طلبد تا از طریق راهکارهایی که وجود دارد، اقدامات لازم را انجام داده تا امکان حضور این تیم پرطرفدار در لیگ برتر فراهم شود.»

 

گفتنی است پارس جنوبی جم که دو سال پیش به لیگ برتر آمد و امسال مشکلات مالی بسیاری را از سر گذراند، به همراه شاهینی‌ها، دو نماینده بوشهر به شمار می روند که حالا هر دو با مشکلات جدی مالی روبرو هستند؛ مشکلاتی که آینده آنها را به مخاطره انداخته است.

دیدگاه‌ها