کد خبر : 1611834 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 10:40 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

همراه با کینگ لئو با Go Pro

ابتکار جالب بارسا: تمرین را از چشم مسی ببینید

باشگاه بارسلونا با انتشار ویدیویی که یک جلسه تمرینی بارسا را از دریچه چشم لیونل مسی نشان می‌دهد به هواداران این تیم کمک کرد تا تجربه نزدیک و خاصی از تمرینات تیم محبوب‌شان بدست بیاورند.

ابتکار جالب بارسا: تمرین را از چشم مسی ببینید

به گزارش "ورزش سه"، ویدیویی که توسط باشگاه بارسلونا از یکی از جلسات تمرینی این تیم منتشر شده از سوی هواداران این تیم با استقبال بسیار مواجه شده است. این ویدیو یکی از جلسات تمرینی بارسا را از دریچه چشم لیونل مسی نشان می‌دهد و هواداران می‌توانند با تماشای آن تجربه خاص و خارق‌العاده‌ای از حضور در تمرین تیم محبوب‌شان بدست بیاورند.

 

این ویدیوی خارق‌العاده که با استفاده از دوربین Go Pro که به سر مسی وصل شده بوده ضبط شده توسط باشگاه و از طریق حساب توئیتری بارسلونا منتشر شده است. هواداران با تماشای این ویدیو تجربه نزدیکی از نحوه حرکت مسی در زمین تمرین و نحوه تعامل او با هم‌تیمی‌هایش بدست می‌آورند.

 

 

1406309

 

در شروع ویدیو درحالیکه مسی برای ورود به زمین تمرین آماده می‌شود او را می‌بینیم که با استقبال هواداران مواجه شده و به آنها امضا می‌دهد.

 

1406314

 

مسی سپس با لوئیس سوارز دست داده و در یک فرصت وقفه کوتاه در جریان تمرین، با او گفت و گوی کوتاهی انجام می‌دهد.

 

1406317

 

مسی سپس به بازیکنان دیگر که مشغول تمرین دوی سرعت و حرکات چابک هستند پیوسته و سپس در تمرین شوت شرکت می‌کند.

 

1406315

 

مسی ابتدا عثمان دمبله را تماشا می‌کند که در حال سر به سر گذاشتن ساموئل اومتیتی است و قبل از اینکه نوبتش برسد توپ را به دروازه خالی شوت می‌کند. مسی در ادامه ویدیو در حالی که یک پاس را تحت کنترل درآورده و یک مدافع را از پیش رو برمی‌دارد تصویر شده است. مسی در ادامه توپ را به گوشه دروازه شلیک می‌کند.

 

1406316

 

مسی سپس در یک مانور حمله شرکت کرده و بعد از حرکت ترکیبی با عثمان دمبله بار دیگر توپ را وارد دروازه می‌کند. در نوبت بعدی دمبله توپ را با ضربه سر گل کرده و سپس برای شادی کردن به سمت مسی می‌آید.

 

1406318

 

در ادامه فیلم همچنین مسی را می‌بینیم که در وقفه کوتاهی که در جریان تمرین داده شده مشغول صحبت کردن با مالکوم است. مسی سپس سانتر دمبله را وارد دروازه کرده و همانطور که در فیلم دیده می‌شود با نشان دادن علامت موفقیت از دمبله تشکر می‌کند.

 

1406311

 

سپس نوبت به رویارویی تک به تک مسی با مارک آندره تراشتگن می‌رسد و در کمال تعجب مسی چند بار نمی‌تواند دروازه دروازه‌بان آلمانی بارسا را باز کند. البته در این جلسه تمرینی خبری از ناراحتی مسی نیست و او را در ادامه ویدیو در حال تبریک گفتن به تراشتگن می‌بینیم.

 

1406310

 

 

دیدگاه‌ها