کد خبر : 1612556 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 14:05 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

با قراردادی 140 هزاریورویی؛

توافق سه ساله مهرداد محمدی با باشگاه پرتغالی

طبق ادعای سایت پرتغالی جوگو مهرداد محمدی با قراردادی سه ساله از فصل آینده به تیم فوتبال داس آوس می پیوندد.

توافق سه ساله مهرداد محمدی با باشگاه پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی در ابتدای لیگ شانزدهم و در زمان مربیگری عبدالله ویسی به سپاهان پیوست و در لیگ هجدهم سومین فصل حضورش در جمع طلایی پوشان اصفهانی را تجربه کرد.

 

محمدی 25 ساله طی فصل اول 7 گل در شرایطی به ثمر رساند که بیشتر بازی ها مهاجم هدف تیم بود. او در دوران کرانچار بیشتر در پست وینگر بازی کرد ولی مانند سایر بازیکنان سپاهان شرایط خوبی نداشت و فصل هفدهم را تنها با یک گل خاتمه داد. با شروع لیگ هجدهم و نتایج خوب طلایی پوشان با امیرقلعه نویی، این بازیکن هم نسبت به فصل گذشته رشد پیدا کرد و 6 بار برای تیمش در راه کسب نائب قهرمانی طلایی پوشان و کسب سهمیه آسیایی گلزنی کرد.

 

حالا و در شرایطی که سپاهان هنوز دیدار نیمه نهایی جام حذفی را پیش رو دارد، سایت پرتغالی "جوگو" خبر داده که وینگر سپاهان با قراردادی سه ساله به تیم "داس آوس" در لیگ برتر پرتغال پیوسته است. باشگاه "داس آوس" این فصل از رقابت ها را با کسب رتبه چهاردهمی لیگ پایان داده و برای بهبود شرایط سعی دارد با هزینه هایی منطقی به بازیکنانی تاثیرگذار دست پیدا کند.


گفته می شود محمدی با قراردادی به ارزش 140 هزار یورو به این تیم پرتغالی پیوسته؛ این عدد، هر چند برای انتقال یک بازیکن به فوتبال اروپا رقم پائینی به شمار می رود، ولی برای  بازیکنان ایرانی با توجه به کاهش ارزش پول کشور، می تواند رقم قابل توجهی باشد.

 

1407077


 

 

 

دیدگاه‌ها