کد خبر : 1612121 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 13:26 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی با وجود محرومیت، کواچیچ و ایگواین را حفظ می‌کند

چلسی اعتقاد دارد با وجود تحریم این تیم از شرکت در فصل نقل و انتقالات از سوی فیفا، این باشگاه همچنان می‌تواند کواچیچ و ایگواین، دو بازیکن قرضی خود را برای فصل بعد در لندن نگه دارد.

چلسی با وجود محرومیت، کواچیچ و ایگواین را حفظ می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، گل با انتشار گزارشی مدعی شد چلسی با وجود اینکه از سوی فیفا از شرکت در فصل نقل و انتقالات تابستانی منع شده ولی می‌تواند ماتئو کواچیچ و گونسالو ایگواین، دو بازیکن قرضی خود را برای فصل آینده حفظ کند. گل می‌گوید از منابع خود دریافته که چلسی از هم اکنون مذاکره با کواچیچ، هافبک ملی‌پوش کراوات را آغاز کرده است.

 

1406633

 

با اینکه فیفا چندی پیش تقاضای فرجام‌خواهی چلسی برای به تعویق افتادن محرومیتش را رد کرد و بنابراین نمی‌تواند در فصل نقل و انتقالات شرکت کند اما مدیران این باشگاه می‌گویند مشکلی در حفظ دو بازیکن قرضی‌شان ایگوان و کوواچیچ نخواهند داشت. چلسی البته به دادگاه عالی ورزش CAS تقاضای فرجام‌خواهی داده و حکم قطعی این دادگاه تا پیش از فینال اروپا در روز 29 مه اعلام خواهد شد.

 

ساری می‌خواهد هم کواچیچ و هم ایگواین را نگه دارد هر چند در چلسی نگرانی‌هایی درباره آمادگی بدنی ایگواین وجود دارد. این دو بازیکن هم که می‌دانند در باشگاه‌های مادرشان چندان مورد توجه نیستند مایل به ماندن در چلسی هستند.

 

1406335

 

رئال مادرید که بعد از فصل ناامیدکننده‌اش به دنبال تغییر و تحولات عمده در تابستان است قصد دارد کواچیچ را به فروش برساند تا از نظر مالی به خریدهای باشگاه کمک شود. از سوی دیگر یوونتوس، باشگاه اصلی ایگواین هم برای این مهاجم آرژانتینی در تورین آینده‌ای نمی‌بیند.

 

 

دیدگاه‌ها