کد خبر : 1605673 | 29 فروردين 1398 ساعت 10:56 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

دردی که بالاخره ستاره شماره ٨ استقلال را از پا درآورد

چرا اسماعیلی با تأخیر از زمین بازی خارج شد؟ (عکس)

هافبک استقلال به دلیل درد شدیدی که به دلیل مصدومیت نصیبش شد بعد از تعویض با تاخیر از زمین خارج شد، موضوعی که باعث شد برای هواداران این تیم ایجاد سو تفاهم کند.

به گزارش ورزش سه، فرشید اسماعیلی پنج ماه است که عضله زیر شکمش پاره شده اما با وجود این مصدومیت شدید با تصمیم شفر برای استقلال بازی می کند و هنوز قبول نکرده که برای درمان مصدومیت خود تحت عمل جراحی قرار بگیرد.


اما شب گذشته با دستور شفر فرشید اسماعیلی در بازی با ماشین سازی در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت اما در دقیقه ٧١ از زمین تعویض شد، هنگامی که ستاره شماره ۸ استقلال داشت از زمین خارج می‌شد تحت تاثیر برخورد با بازیکن حریف درد شدیدی داشت که نمی توانست با سرعت از زمین خارج شود تا مهدی قائدی جانشینش شود و همین موضوع باعث شد که برای هواداران این تیم سوءتفاهم پیش بیاید.


اما در پایان بازی استقلال برابر ماشین سازی بازیکنانی مثل پژمان منتظری، علی کریمی و محمد دانشگر و همچنین وینفرد شفر تأیید کردند که فرشید اسماعیلی مدت‌ها است که به دلیل مصدومیت شرایط خوبی ندارد و فقط به خاطر نیاز تیم است که مانده و با تمام توان برای آبی ها بازی می کند.


فرشید اسماعیلی که به دلیل اتفاق های بازی با پرسپولیس فشار زیادی را تحمل کرده بود امروز هم از سوی هواداران استقلال تشویق شد تا مشخص شود آنها ستاره جوان تیم خود را بخشیده اند و این بازیکن می‌تواند در بازی‌های بعد با تحمل فشاری به مراتب کمتر برای تیمش مثمر ثمر باشد.


عکس: رضا سعیدی پور


عکس: رضا سعیدی پور

 

1399037

 

1399036

 

 

 

دیدگاه‌ها