کد خبر : 1606352 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 15:43 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

رمزگشایی کوتینیو از ژست گل معنادار مقابل یونایتد

سه شنبه شب گذشته، بارسا در بازی مقابل یونایتد با دو گل زیبای لیونل مسی در نیمه اول، کار صعودش را قطعی کرده بود و دقیقه 61 نیز فیلیپه کوتینیو با زدن گل سوم، کار شیاطین سرخ را عملا تمام کرد.

رمزگشایی کوتینیو از ژست گل معنادار مقابل یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، او یک گل استثنایی به سبک خودش وارد دروازه یونایتد کرد و پس از آن شادی گل معناداری از خود نشان داد.

ستاره برزیلی، پس از گلزنی با گذاشتن انگشتانش روی گوش، پیامی معنادار برای هواداران حاضر در نوکمپ فرستاد. هوادارانی که چند هفته پیش در همین ورزشگاه علیه او سوت های اعتراضی سرداده بودند. پس از بازی حتی ارنستو والورده نیز عنوان کرد که نمی داند منظور کوتینیو از آن شادی گل چه بوده است.

 

 

1399835

 

 

کوتینیو که شب گذشته هنگام ورود به زمین در بازی مقابل سوسیداد از سوی عده ای از هواداران بارسا با سوت های اعتراضی مواجه شد و البته بخش هایی از ورزشگاه هم او را تشویق کردند، در مورد دلیل آن شادی گل حاشیه سازش گفت:« من همیشه سعی کرده ام به همه احترام بگذارم. ژست پس از گلزنی من به این دلیل بود که مردم بدانند بسیاری مواقع با گرفتن گوش هایم سعی می کنم تمرکزم را فقط روی بازی حفظ کنم تا تحت تاثیر حواشی قرار نگیرم. شادی گل من پس در بازی با یونایتد، یک نوع حس آزاد شدن بود.»

 

کوتینیو همچنین در این مصاحبه تاکید کرد که بی صبرانه منتظر بازی با لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و مصاف با تیم سابقش است.

دیدگاه‌ها