کد خبر : 1601969 | 13 فروردين 1398 ساعت 13:40 | 57.1K بازدید | 0 دیدگاه

انقلاب مرد فرانسوی

عملیات خروج از رئال؛ آینده 13 بازیکن روی هوا

در رئال مادرید بر این اعتقادند که پیش از خریدهای جدید، باید زمینه برای خروج چند بازیکن را فراهم کنند. برخی خود مایل به جدایی هستند و برخی نیز در لیست سیاه زیزو قرار دارند.

عملیات خروج از رئال؛ آینده 13 بازیکن روی هوا

به گزارزش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، در رئال مادرید از حالا طرح و برنامه ریزی برای فصل بعد را شروع کرده اند. ماه پیش بود که رئال از قهرمانی در تمام جام ها ناامید شد و خیلی زود با فصل جاری وداع کرد. فاجعه کامل برای رئال که در نهایت منجر به بازگشت زیدان شد و مرد فرانسوی حالا وظیفه دارد تیمی جدید و باانگیزه را برای فصل آینده تدارک ببیند.

 

 

1394328

 

 

زیزو رسما اعلام کرد که تغییراتی جدی را در تیم ایجاد خواهد کرد. تغییراتی که فقط مربوط به جذب بازیکن نیست و قطعا شاهد جدایی چند بازیکن نیز خواهیم بود. زیدان فهرست سیاهی که فصل پیش قصد ارائه آن را به دلایل مختلف نداشت و به همان خاطر نیز استعفا کرد، تابستان امسال عملی خواهد کرد. همچنین دو ماه باقیمانده تا پایان فصل و 9 بازی پیش روی رئال در لالیگا نیز فرصت مناسبی برای ارزیابی های نهایی مربی فرانسوی است.

هرچند گفته می شود که تابستانی آتی در رئال شاهد انقلاب نخواهیم بود ولی عملا آینده 13 بازیکن این تیم روی هواست و مشخص نیست که آنها فصل بعد با پیراهن چه تیمی در میادین حاضر خواهند بود. هرکدام به دلایل شخصی و ورزشی مختلف ممکن است فصل بعد دیگر در رئال نباشند.

 

 

1394588

 

 

 

قضیه گرت بیل: در رئال درهای خروج به روی ستاره ولزی را باز کرده اند و سران باشگاه معتقدند که دوران بیل به اتمام رسیده است. قرار است بازسازی تیم از او شروع شود.

زیدان هم معتقد است که برای بیل، جدایی از رئال بهترین راه حل است و این به سود باشگاه نیز تمام خواهد شد اما مشکل اینجاست که بنا بر نظر ایجنت بیل، خود بازیکن تمایلی به جدایی ندارد و قصد دارد تا پایان قراردادش در رئال بماند. اطرافیان بیل می گویند که تنها در صورتی او از رئال جدا می شود که فلورنتینو پرز(رئیس باشگاه) شخصا به وی اطلاع دهد که دیگر تمایلی برای ادامه کار او در رئال نیست. رئال قصد ندارد با بیل و ایجنت او وارد جنگ رسانه ای شود و باید به راه حل مشترکی برای حل این معضل برسد.

 

قضیه واران: مدافع فرانسوی بر خلاف گرت بیل، خود تمایل به جدایی دارد و گویا این موضوع را نیز با مسئولان باشگاه اطلاع داده است. واران از آنها دلخور است چرا که معتقد بود در ابتدای فصل به خاطر قهرمانی جهان با فرانسه باید مراسم تجلیلی از وی به عمل می آمد.

واران شروع بسیار ضعیفی هم در ابتدای فصل داشت و مشخص بود که از نظر ذهنی در شرایط مطلوبی قرار ندارد. او تصمیم قطعی خود برای جدایی را گرفته و پس از 8 سال بازی برای رئال، به دنبال چالشی جدید است. قطعا اگر زیدان نتواند او را به ماندن متقاعد کند، برنامه های نقل و انتقالاتی رئال دستخوش تغییر خواهد شد و حتما باید مدافعی جدید به خدمت گرفته شود. رئال چندی پیش ادر میلیتائو را از پورتو جذب کرد ولی در صورت جدایی واران، باید زمینه برای جذب مدافعی دیگر را فراهم کند.

 

 

1394590

 

 

به غیر از گرت بیل و رافا واران، می توان به بازیکنانی چون خسوس وایه خو، دنی سبایوس، براهیم دیاز، کیلور ناواس، فده والورده، لوکا زیدان، مارسلو، کریم بنزما، ایسکو، ماریانو و مارکوس یورنته هم اشاره کرد. بازیکنانی که به دلایل مختلف شرایط شان برای فصل بعد نامشخص است.

 

در مورد کیلور ناواس همه چیز به خود بازیکن بستگی دارد. در باشگاه همه خواهان ادامه کار او هستند ولی رقابت با تیبو کورتوا برای یک فصل دیگرو بیم نیمکت نشینی ممکن است ناواس را ترغیب به جدایی کند. در این صورت باشگاه مخالفتی با فروش او نخواهد داشت.

 

ایسکو نیز با وجود پیشرفت قابل توجه پس از بازگشت زیدان و دو گلی که در دو بازی اخیر به ثمر رسانده، ممکن است از رئال جدا شود. با سولاری جدایی او قطعی بود ولی الان گفته می شود که تمایل به ماندن دارد. در صورت پیوستن ادن هازارد و پل پوگبا به رئال، شاید نظر ایسکو تغییر کند و او هم تقاضای جدایی دهد.

 

 

1391261

 

 

وایه خو، دنی سبایوس و براهیم دیاز، گزینه هایی هستند که در باشگاه به انتقال قرضی آنها فکر می کنند. در جناح چپ نیز مارسلو از مدت ها پیش به فکر جدایی است ولی اخیرا و پس از بازگشت زیدان، گویا او هم نظر خود را تغییر داده ولی همچنان احتمال جدایی ستاره برزیلی وجود دارد. در مورد او گفته می شد که حتی با یوونتوس به توافق نیز رسیده است.

 

در خط حمله نیز رئال به دنبال جذب یک مهاجم شماره 9 جدید است. در این صورت کریم بنزما، ماریانو و حتی لوکاس واسکز ممکن است به جدایی فکر کنند. همچنین با اضافه شدن رودریگو از سانتوس، قطعا شاهد ترافیک بالایی در خط حمله خواهیم بود و طبعا یکی دو بازیکن ساز جدایی سر خواهند داد.

 

 

1394589

 

دیدگاه‌ها