کد خبر : 1611480 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 13:28 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌شود گفت چون من رفتم پدیده قهرمان نشد

خلعتبری: می‌‎خواهم دوباره با ذوب فینالیست آسیا شوم

هافبک مصدوم ذوب آهن ابراز امیدواری کرد فصل آینده تیمش بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

خلعتبری: می‌‎خواهم دوباره با ذوب فینالیست آسیا شوم

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدرضا خلعتبری یکی از بدشانس ترین بازیکنان فوتبال ایران در لیگ هجدهم بود؛ او که در نیم فصل اول بازی های فوق العاده ای برای پدیده مشهد انجام داد، در نیم فصل دوم راهی ذوب آهن شد اما در همان اولین مسابقه رباط صلیبی پاره کرد تا نتواند فصل را ادامه دهد. خلعتبری که یکسال از قراردادش با ذوب آهن باقی مانده حالا خود را برای فصل آینده لیگ آماده می کند و امیدوار است در بازگشت به فوتبال دوران طلایی اش با ذوب آهن را تکرار کند.


محمدرضا خلعتبری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره وضعیتش در دوران نقاهت عنوان کرد: من در اصفهان حضور دارم و تمرینات قدرتی و کار با وزنه را شروع کردم. نمی شودزمان دقیقی برای بازگشتم به فوتبال مشخص کرد اما فکر می کنم هنوز 3 ماه کار دارم تا به شرایط ایده آل برسم. مساله خوشحال کننده این است که به شروع فصل بعد لیگ برتر می رسم. متاسفانه نیم فصل می خواستم به ذوب آهن کمک کنم اما این اتفاق نیفتاد. امیدوارم هرچه زودتر برگردم و به ذوب آهن کمک کنم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا حسرت روزهای گذشته را نمی خورد، بیان کرد: طبیعی است که آدم ناراحت باشد. مصدومیت رباط صلیبی مصدومیت سختی است و تا آدم به شرایط خوب برگردد، زمان می برد. در ذوب آهن امسال همه چیز مهیا بود. شما دیدید که رفته رفته تیم ما در نیم فصل دوم وضعیت بهتری پیدا کرد و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفت. تیم ما به مرحله حذفی لیگ قهرمانان هم صعود کرده و از این موضوع بسیار خوشحال هستم. انشاالله در فصل آینده هم این نتایج خوب ادامه پیدا می کند. جا دارد به کادرفنی و کادر مدیریتی باشگاه هم بابت این نتایج خوب تبریک بگویم.
هافبک مصدوم ذوب آهن که چند سال قبل با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود کرد درباره تفاوت های آن تیم با تیم کنونی تاکید کرد: ما آن سال تیم خیلی خوبی داشتیم؛ حتی می توانستیم قهرمان آسیا شویم اما بدشانس بودیم. بازیکنان ما در آن زمان 5، 6 سال کنار هم بازی کرده بودند و تغییر زیادی نداشتیم. امسال اما ذوب آهن تغییراتی داشت، بعد از جدایی نمازی که زحمات زیادی هم کشید آقای منصوریان آمد و تیم جان گرفت. جابه جایی هایی صورت گرفت و شرایط تیم بهتر شد.


خلعتبری ادامه داد: برای سال آینده بی تردید برخی  بازیکنان سربازمان برمی‌گردند و چند بازیکن دیگر نیز اضافه می‌شوند. تیم کنونی هم پتانسیل آن را دارد تا به مراحل پایانی لیگ قهرمانان صعود کند. خودم انگیزه زیادی دارم تا دوباره بتوانیم به فینال آسیا برسیم و امیدوارم به این مساله مهم دست پیدا کنیم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی کند اگر در پدیده می ماند، این تیم می توانست قهرمان لیگ برتر شود، گفت: در نیم فصل آقای گل محمدی دوست نداشت من از تیم جدا شوم اما خواهش کردم و از او ممنونم که با جدایی ام موافقت کرد. من می خواستم به تیمی که از آن خاطرات خوبی دارم بپیوندم و ایشان هم اجازه جدایی داد. مجموعه پدیده امسال روزهای خوبی را سپری کرد. کل اعضای تیم برای موفقیت یکدل بودند و همه چیز مهیا بود. الان هم آنها به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستند اما نمی شود گفت اگر من می ماندم با پدیده قهرمان می شدیم یا اتفاقات دیگری می افتاد.


خلعتبری صحبت هایش را اینطور به پایان برد: امیدوارم خیلی زود به فوتبال برگردم و بتوانم روزهای غیبتم را جبران کنم. انشاالله به همراه ذوب آهن نماینده خوبی در آسیا برای ایران باشیم و بتوانیم هواداران را با صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها