کد خبر : 1610276 | 18 اردیبهشت 1398 ساعت 19:28 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

6 امتیاز حیاتی برای قطبی با هدف رتبه ششم

تیم فوتبال فولاد خوزستان در حال حاضر بهترین موقعیت را بین تیم هایی دارد که به دنبال کسب رتبه ششم جدول هستند.

6 امتیاز حیاتی برای قطبی با هدف رتبه ششم

به گزارش ورزش سه، در هفته های پایانی لیگ برتر رقابت مهمی بین تیم های بالای جدولی برای کسب عنوان قهرمانی و همچنین به دست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.

 

تیم های پایین جدولی هم جنگ بقا را ادامه می دهند. اس خوزستان هفته پیش به لیگ یک سقوط کرد و رقابت بین تیم های سپیدرود و نفت مسجد سلیمان هنوز ادامه دارد و باید دید کدام یک از این تیم ها در لیگ برتر باقی می ماند.

 

اما بین تیم های میانه جدولی هم این هفته ها نبرد خاصی آغاز شده است. از آنجا که 5 تیم بالای جدول خود را جدا کرده اند، رقابتی برای رتبه ششم به وجود آمده که چند تیم درگیر آن هستند. در حال حاضر تیم های فولاد، ذوب آهن، سایپا، صنعت نفت و پیکان در رتبه های ششم تا دهم جدول هستند و روی کاغذ شانس این را دارند که در پایان فصل در رتبه ششم قرار بگیرند.

 

تیم فولاد که بالاترین بخت را به کسب این مقام در جدول دارد، دو بازی دشوار در هفته های پایانی فصل خواهد داشت. شاگردان افشین قطبی شنبه شب باید در شهر اصفهان به مصاف ذوب آهن بروند. تیم منصوریان بعد از قطعی شدن صعودش از گروه آسیایی، با روحیه خوبی به دیدار فولاد می رود و می خواهد موفقیت های نیم فصل دوم خود را با کسب رتبه ششم لیگ نیز تکمیل کند.

 

فولاد در بازی پایانی فصل هم دیداری مشکل پیش رو دارد. حریف قرمزپوشان اهوازی در آخرین بازی تراکتورسازی خواهد بود. تراکتوری ها که تا یکی دو هفته پیش مدعی جدی قهرمانی بودند، حالا همه عزم خود را برای گرفتن سهمیه آسیایی به کار می گیرند و قطعا دیدار پایانی این دو تیم برابر هم نزدیک و دشوار خواهد بود. افشین قطبی بارها تاکید کرده رتبه ششم برایش اهمیت زیادی دارد و تراکتورسازی هم مسلما تمام تلاش خود را برای ماندن در کورس سهمیه انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها