کد خبر : 1611414 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 10:20 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

ضدحمله PSG: ایسکو و کروس در راه پاریس؟

نشریه لو پاریزین می‌گوید PSG نه تنها نیمار و امباپه را به رئال واگذار نخواهد کرد بلکه قصد دارد ایسکو، تونی کروس و حتی گرت بیل را از این تیم اسپانیایی به خدمت بگیرد.

ضدحمله PSG: ایسکو و کروس در راه پاریس؟

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی لو پاریزین امروز مدعی شد با وجود شایعاتی که در هفته‌های اخیر درباره تلاش رئال مادرید برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه، ستاره جوان این تیم و همچنین نیمار، ستاره بزرگ برزیلی پاری سن ژرمن مطرح شده، PSG نه تنها از رئال نمی‌ترسد و از حفظ این دو ستاره خود مطمئن است بلکه قصد دارد در یک پاتک مقابل برای به خدمت گرفتن دو یا سه ستاره رئال اقدام کند و معتقد است به احتمال زیاد بتواند این ستاره‌ها را به پاریس بیاورد.

 

1405894

 

لو پاریزین می‌گوید PSG به ایسکوی 27ساله علاقه‌مند است ولی هدف اصلی خود را تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید می‌داند. به گزارش این نشریه فرانسوی با توجه به اینکه رئال برای گرت بیل، ستاره ولزی خود هم به دنبال مشتری می‌گردد مدیران PSG در حال بررسی احتمال پیشنهاد دادن برای او هم هستند.

 

1405893

 

این نشریه فرانسوی می‌گوید زین‌الدین زیدان عملاً کروس و بیل را از برنامه‌هایش کنار گذاشته و مشخص است که این دو به احتمال زیاد برای فصل آینده رئال را ترک خواهند کرد. پاریزین می‌گوید هنریک، مدیر ورزشی PSG وضعیت این سه ستاره رئال را به دقت زیر نظر دارد تا باشگاه فرانسوی در اولین فرصت ممکن اقدامات لازم برای جذب آنها را آغاز کند.

 

1405895

 

 

دیدگاه‌ها