کد خبر : 1609200 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 13:00 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل پرسپولیس آماده درخشش(عکس)

علی علیپور مهاجم گلزن تیم پرسپولیس امیدوار است در ۵ بازی اخیر تیم پرسپولیس به فرم خوب قبلی بازگردد و از شرایط فعلی فاصله گیرد.

به گزارش ورزش سه، تیم پرسپولیس تهران در حساس ترین مقطع فصل قرار دارد و شاگردان برانکو می‌خواهند ثمره تلاش های یک ساله خود را بگیرند. اما در بازی های اخیر ضعف گلزنی به شدت در نمایش پرسپولیس وجود داشته و مهاجمان عملکرد ضعیفی را از خود نشان داده اند.

 

علی علیپور که حالا از صدر جدول گلزنان فاصله گرفته، در برابر ذوب آهن و سپاهان و تراکتور در گلزنی ناکام بود و همین موضوع باعث شد تا پرسپولیس ۶ امتیاز سرنوشت ساز را از دست بدهد. او این فصل ۱۳ گل در لیگ برتر زده و در آسیا و جام حذفی نیز آقای گل سرخ ها بوده اما روند پرنوسانش سبب نگرانی هواداران پرسپولیس شده است.

 

1403167

 

کار تا جایی پیش رفته که صدای منتقدان علیپور حالا بیش از همیشه به گوش می‌رسد و به زعم بسیاری از کارشناسان، خرید یک مهاجم دیگر در تابستان برای پرسپولیس ضروری به نظر می‌آید. هواداران تیم سرخپوش پایتخت در شبکه های اجتماعی نیز اعتراض خود به علیپور را ضمن حمایت همیشگی ابراز کرده اند و حالا او برای اثبات توانایی خود چاره ای جز گلزنی در چند بازی متوالی ندارد.

 

اما علیپور اکنون آمادگی بسیار زیادی در تمرینات دارد و همچنین بی توجه به حواشی، از نشاط زیادی هم بهره می‌برد. همین حفظ آرامش توسط او باعث شده تا در چند فصل اخیر جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس باشد اما بهترین بازیکن تیم حالا باید در چنین مقطع حساسی به کمک قرمزها بیاید. جایی که آن ها با السد و پاختاکور برای صعود از گروه، با ماشین و پارس برای قهرمانی در لیگ و با سپاهان و شاید داماش برای قهرمانی در جام حذفی نبرد خواهند داشت و پیروزی در این شش بازی بدون حضور آقای گلی اماده، امکان نخواهد داشت.

 

1403168

دیدگاه‌ها