کد خبر : 1578158 | 01 دی 1397 ساعت 20:26 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس در اتحاد؛

سیتی 2 - 3 پالاس؛ هدیه کریسمس پپ به کلوپ!

منچسترسیتی در شبی عجیب 2-3 برابر کریستال پالاس مغلوب شد و فاصله اش با صدر جدول افزایش یافت.

سیتی 2 - 3 پالاس؛ هدیه کریسمس پپ به کلوپ!

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که در ابتدای بازی توسط گوندوغان به گل رسیده بود، در ادامه سه بار دروازه خود را برابر پالاس باز شده دید و در نهایت توسط دی بروین تنها قادر به کم کردن اختلاف بود تا فاصله این تیم در صدر جدول با لیورپول به عدد 4 برسد.

 

منچسترسیتی تا دو هفته قبل صدرنشین لیگ برتر بود اما دو شکست برابر چلسی و کریستال پالاس باعث شد حالا فاصله آنها با لیورپول بیشتر از همیشه گشته و رویای تکرار قهرمانی برای گواردیولا دشوار شود.

 

مطابق انتظار سیتی بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 15 و با ضربه استرلینگ از درون محوطه می توانست به گل اول دست یابد اما حضور به موقع مدافعان پالاس مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

1365902

 

حملات سیتی ادامه یافت و در نهایت در دقیقه 27 و روی ارسال فابین دلف، گوندوغان موفق شد با یک ضربه سر تماشایی از درون محوطه گل اول آنها را به ثمر برساند.

 

اما بعد از دریافت گل، روند بازی تغییر یافته و پالاس سراپا حمله شد. در دقیقه 32 جف شلوپ موفق شد با یک ضربه زمینی و تماشایی به گوشه دروازه ادرسون، گل تساوی را وارد دروازه سیتی کند.

 

1365905

 

اما این پایان کار نبود و 2 دقیقه بعد، آندروس تاونسند با یک ضربه والی مهار نشدنی و فوق العاده از پشت محوطه به گوشه دروازه ادرسون، به شکلی زیبا گل دوم پالاس را طی فاصله ای کوتاه وارد دروازه سیتی کرد.

 

1365903

 

شاگردان بهت زده گواردیولا در دقایق پایانی نیمه اول تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشتند که اثربخش نبود و در نهایت پالاس با برتری 1-2 راهی رختکن شد.

 

اما شگفتی سازی پالاس در نیمه دوم نیز ادامه یافت و در دقیقه 50 و با خطای کایل واکر، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که میلینویچ آن را تبدیل به گل کرد و پالاس 1-3 از سیتی پیش افتاد.

 

1365907

 

1365906

 

سیتی بعد از دریافت گل سوم تلاش زیادی برای جبران شکست دشوار خانگی داشت اما دفاع منسجم پالاس اجازه خلق موقعیت را از آنها گرفته بود.

 

در دقیقه 75 اولین موقعیت جدی سیتی بعد از دریافت گل سوم ایجاد شد اما ضربه لروی سانه از روی یک موقعیت ایستگاهی به دیرک دروازه پالاس برخورد کرد.

 

حملات سیتی ادامه یافت و این تیم در دقیقه 86 با ارسال کوین دی بروین از سمت راست که به شکل مستقیم و با بهره گیری از اشتباه دروازه بان پالاس به گل تبدیل شد، اختلاف را به حداقل رساند.

 

در لحظات پایانی و روی ارسال دی بروین، ژسوس با ضربه سر تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت که این اتفاق رخ نداد و در نهایت سیتی در خانه 2-3 مغلوب پالاس شد.

دیدگاه‌ها