کد خبر : 1578599 | 03 دی 1397 ساعت 14:58 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونی: حتی آشپزهای باشگاه از مورینیو ناراضی بودند

تقریبا یک هفته پیش بود که ژوزه مورینیو رسما از منچستریونایتد اخراج شد.

رونی: حتی آشپزهای باشگاه از مورینیو ناراضی بودند

به گزارش "ورزش سه"، شش روز پیش باشگاه منچستریونایتد در بیانیه ای اعلام کرد که ژوزه مورینیو، سرمربی باشگاه از هدایت تیم کنار گذاشته شده است.

 شروع ضعیف در لیگ برتر، اختلاف 19 امتیازی با لیورپول صدرنشین و فاصله گرفتن با کسب سهمیه، سرانجام باعث شد تا آقای خاص جایگاه خود را روی نیمکت یونایتد از دست بدهد. یونایتد تنها 6 پیروزی در لیگ به دست آورد که از ضعیف ترین آمار آنها در چندین سال اخیر بود. رابطه بین مورینیو و اد وودوارد، مدیر اجرایی یونایتد نیز شکراب شده بود و با عدم جذب مدافعان مورد نظر آقای خاص در تابستان، این موضوع کاملا مشهود شد.

 

 

1331369

 

 

در حقیقت باشگاه معتقد بود که بازیکنانی که در فهرست مورینیو برای دفاع وسط در نظر گرفته شده اند، کمکی به تیم نخواهند کرد. سپس موضوع پوگبا به میان آمد. مورینیو بازوبند کاپیتانی را از او گرفت و در تمرینات روز بعد از شکست مقابل دربی کانتی در جام اتحادیه، با او دچار درگیری لفظی شد. او  معتقد بود که ذهنیت و رویکرد پوگبا به هیچ وجه مناسب یونایتد نیست.

او از ابتدای فصل با شرایط تیمش هماهنگ نبود. در همان ابتدا، آماده سازی یونایتدی ها در پیش فصل را «بسیار بد» خوانده بود زیرا بسیاری از بازیکنانش پس از جام جهانی مدت زیادی استراحت کرده بودند و به اردو اضافه نمی‌شدند. 

این اواخر فضا برای کار کردن مورینیو در یونایتد تنگ تر از همیشه نیز شده بود. بسیاری از ستاره های بزرگ تیم از آقای خاص ناراضی بودند و جو منچستر به شدت منفی شده بود. مصاحبه های تند و کنایه های مورینیو به شاگردانش در یکی دو ماه اخیر نیز مزید بر علت شده بود تا کمتر کسی موافق ادامه حضور او باشد.

 

 

1365312

 

 

وین رونی، اسطوره باشگاه منچستریونایتد که در زمان مورینیو ترجیح داد به اورتون برگردد و سپس راهی دی سی یونایتد شد نیز از موافقان اخراج مورینیو بود و حالا خوشحال است که هم تیمی قدیمی اش "سولسشر"، هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفته است.

 

او در مورد برکناری مورینیو بی تی اسپورتس گفت:« شرایط در منچستر اصلا مساعد نبود. اطمینان دارم که اد وودوارد نیز مثل دیگر بازیکنان و اعضای باشگاه فکر می کرد. فضا به قدری بد و منفی بود که حتی آشپزها و کارگران باشگاه نیز موافق اخراج مورینیو بودند و فضا برای شان غیر قابل تحمل شده بود. حالا آنها نیز راضی به نظر می رسند.

خوشحالم که می بینم دوباره  لبخند به چهره بازیکنان برگشته است و بار دیگر سرحال شده اند. برای رسیدن به موفقیت، در تیم همه چیز باید سر جای خودش باشد و وقتی امور به درستی پیش برود، همه خوشحال خواهند بود. اخراج مورینیو وامدن سولسشر، حرکت درستی از سوی باشگاه بود و بی تاب تماشای بازی های تیم با هدایت اوله گنار هستم و اینکه زیر نظر او تیم چگونه پیش خواهد رفت.»

 

دیدگاه‌ها