کد خبر : 1559066 | 14 مهر 1397 ساعت 10:32 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد - نیوکاسل

دو تیم منچستریونایتد و نیوکاسل، امروز در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچستریونایتد - نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، با اخباری که اخیرا از باشگاه منچستریونایتد و ژوزه مورینیو منتشر شده، این بازی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. در حقیقت شایعات حاکی از آن است که باشگاه منچستریونایتد بدون توجه به نتیجه بازی، چه یونایتد پیروز شود و چه شکست بخورد، آقای خاص را از هدایت این تیم کنار خواهد گذاشت. در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، پس از پایان دوران فرگوسن، این سومین مربی است که از یونایتد اخراج می‌شود و نمی‌تواند به کارش ادامه دهد، هر چند مدت زمان حضورش از دو مربی پیشین طولانی تر شده است. یونایتد در 4 دیدار اخیرش به پیروزی نرسیده و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. آنها در لیگ برتر نیز با 10 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند و روند رو به رشدی توسط آنها طی نشده است.

 

 

1342606

 

 

در آن سو نیوکاسل نیز شرایط خوبی را تجربه نکرده و بدون کسب پیروزی و تنها با 2 امتیاز در رده هجدهم جدول قرار دارد. شاگردان بنیتس در 6 بازی اخیر خود، 4 شکست و 2 تساوی به ثبت رسانده اند و به دنبال راهی برای برون رفت از این بحران هستند.

 

در 6 تقابل اخیر یونایتد و نیوکاسل، 3 پیروزی برای یونایتد، 1 پیروزی برای نیوکاسل و 2 تساوی به دست آمده است. مورینیو برای این بازی، آندر هررا، مارکوس روخو و جسی لینگارد را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و حضور اشلی یانگ هنوز مشخص نیست. در آن سو، حضور دامت، راندون و فرناندز هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1342609

دیدگاه‌ها