کد خبر : 1588336 | 12 بهمن 1397 ساعت 09:29 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: باید در همان 90 دقیقه اینتر را می بردیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو معتقد است تیمش باید در همان 90 دقیقه اینتر را شکست می‌داده و تنها به دلیل درخشش سمیر هندانوویچ، دروازه‌بان اینتر، موفق به پیروزی در وقتهای قانونی نشده است.

اینزاگی: باید در همان 90 دقیقه اینتر را می بردیم

به گزارش "ورزش سه"،  در شب دراماتیک سن‌سیرو دو تیم اینترمیلان و لاتزیو در 90 دقیقه وقتهای قانونی بازی به تساوی 0-0 رسیدند. وقت اضافه اول هم بدون گل به پایان رسید و دو تیم در وقت اضافه دوم دو گل به ثمر رساندند تا بازی با نتیجه 1-1 به ضربات پنالتی کشیده شود. در پنالتی‌ها این لاتزیو بود که 4-3 پیروز شد و به مرحله نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا راه یافت.

 

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو بعد از بازی گفت تیمش در طول بازی به اینتر سر بوده و باید در همان 90 دقیقه کار را تمام می‌کرده و تنها درخشش سمیر هندانوویچ، دروازه‌بان نرازوری بوده که مانع پیروزی شاگردان او در وقتهای قانونی شده است.

 

1378218

 

اینزاگی بعد از بازی گفت:" اگر درخشش هندانوویچ نبود ما زودتر بازی را برده بودیم. او واقعا فوق‌العاده بود. در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید ولی ما با شایستگی کامل پیروز شدیم و به مرحله بعد صعود کردیم. ما روز یکشنبه با یوونتوس یک بازی خیلی سخت را انجام داده بودیم ولی با این وجود بچه‌های ما امروز نمایش درخشانی داشتند. من به تک تک آنها تبریک می‌گویم".

 

اینزاگی در ادامه اضافه کرد:" ما باید در 90 دقیقه پیروز می‌شدیم ولی هندانوویچ جلوی همه توپها را گرفت".

 

اینزاگی درباره اخراج خود از روی نیمکت، پیش از شروع وقتهای اضافه گفت:" نمی‌خواهم راجع به این مسائل صحبت کنم. ولی این را می‌گویم که تا حالا هیچوقت ندیده بودم داور کارت قرمز خود را پس بگیرد یا بعد از دقیقه 122 یک ضربه پنالتی اعلام کند. البته اخراج من درست بود چون از محوطه فنی خارج شدم. یعنی داور در این مورد تصمیم درستی گرفت".

 

دیدگاه‌ها