کد خبر : 62521 | 29 آذر 1390 ساعت 20:00 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

حریف استقلال غرق در بحران

بروز اختلافات درون سازمانی در تیم شهرداری یاسوج و استعفای سرمربی این تیم باعث شده تا این تیم پیش از انجام مسابقه مهم خود در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، در شرایط بحرانی به سر ببرد.

حریف استقلال غرق در بحران

 تیم کمتر شناخته شده شهرداری یاسوج پس از کسب موفقیت در جام حذفی و شکست فولاد در خانه اش، در عین شگفتی به مرحله نیمه نهایی این رقابتها صعود کرد و نزدیک به 10 روز دیگر باید به مصاف استقلال، قدرتمندترین تیم فصل جاری فوتبال ایران برود.
 با این وجود این تیم طی چندروز اخیر تحت تأثیر حاشیه های فراوانی قرار گرفته است. حاشیه های عجیبی که نه مربوط به بازیکنان است، نه هواداران و نه حتی کادر فنی این تیم، بلکه این حاشیه ها از درون این تیم شکل گرفته است. گویا مسئولان شهرداری یاسوج در این فصل تصمیم گرفته اند از کمیته فنی برای رفع نقایص فنی تیمشان استفاده کنند، کمیته ای که به گفته عباس چمنیان سرمربی باتجربه و البته مستعفی این تیم، نه تنها سودی به مواضع فنی این تیم نرسانده است بلکه عامل اصلی حاشیه سازی ها برای پدیده این دوره جام حذفی بوده است.

 عباس چمنیان در خصوص مشکلات بوجود آمده در این تیم می گوید:«پیش از این بارها گفته بودم اگر حمایت های مالی از تیم شهرداری یاسوج به خوبی صورت بگیرد و ذهن بازیکنان به مسائلی از این دست مشغول نباشد، کادر فنی هم تمامی تلاش و برنامه ریزی های خود را انجام می دهد تا نتایج شایسته ای را برای فوتبال یاسوج رقم بزند. فکر نمی کنم طی ماههای اخیر به جز این موضوع، بحث دیگری را مطرح کرده باشم و خوشبختانه در این زمینه پس از چندماه شهردار جدید یاسوج واقعا حامی تیم بوده و همیشه سعی در حمایت داشته است.  بازیکنان و کادرفنی تیم هم با کسب موفقیت در جام حذفی ثابت کردند که قدردان این حمایتها بوده اند. اما اکنون باید از مسائلی بگویم که درون تیم سرایت کرده و به ما ضربه می زند.»
 چمنیان در ادامه می افزاید:«مشکل اصلی من با گروهی است که اسم آن کمیته فنی گذاشته شده اما این گروه تا به اکنون در بحث فنی هیچگونه کمکی به تیم نکرده و فقط تمرکز را از کادرفنی گرفته است. کمیته فنی تیم بارسلونا که بهترین تیم فوتبال جهان است، در حال حاضر شش عضو ندارد اما برای تیم شهرداری یاسوج شش عضو کمیته فنی گذاشته شده است و این تیم از بارسلونا هم سبقت گرفته.»
 وی تأکید می کند:«برخی افراد تنگ نظرند. آنها موفقیت تیم در جام حذفی را نمی بینند و فقط بدنبال ضعف ها هستند و جایگاه ما در لیگ را ملاک قرار می دهند. این در حالی است که تیم شهرداری در مسابقات لیگ هم آنچنان ضعیف کار نکرده است و فاصله امتیازی فعلی ما با تیم سوم جدول تنها شش امتیاز است و اگر دوستان سنگ اندازی نمی کردند قطعا می توانستیم به کمک مدیریت، هواداران و بازیکنان تیم این اختلاف امتیاز را هم جبران کنیم.»
 چمنیان در خاتمه در خصوص کناره گیری اش از سرمربیگری شهرداری یاسوج می گوید:«آنهایی که با روحیه من آشنا هستند اخلاق من را به خوبی می شناسند. من از آن مربیانی نیستم که با اعلام استعفا بخواهم ناز و عشوه بیایم. این استعفا فقط به خاطر ضربه نخوردن تیم شهرداری بود و دلم نمی خواهد که این تیم با چنین وضعیتی افت کند و هواداران من، کادرفنی و بازیکنان را مقصر بدانند. با صحبتهایی که با مدیرعامل تیم داشتم شروطی را ارائه دادم و در صورتیکه مدیریت تیم این شرایط را بپذیرد حاضرم بازهم با همراهی هواداران، بازیکن و کادرفنی به پیشرفت این تیم پرطرفدار کمک کنم.»

دیدگاه‌ها