کد خبر : 1548827 | 04 شهریور 1397 ساعت 09:32 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه سنگین در انتظار وایادولید برای چمن نامطلوب

خاویر تباس، رئیس لالیگا به باشگاه بارسلونا و هواداران این تیم قول داد جریمه ای مناسب برای زمین چمن رئال وایادولید در نظر بگیرد.

جریمه سنگین در انتظار وایادولید برای چمن نامطلوب

به گزارش "ورزش سه"، بارسا با تک گل عثمان دمبله موفق شد 3 امتیاز بازی را کسب کند و با پیروزی ورزشگاه زوریا را ترک کند اما عملکرد آنها در طول بازی، کاملا تحت تاثیر چمن ورزشگاه قرار داشت. حال درست یک هفته پس از اینکه موضوع برگزاری بازی های لالیگا در آمریکا مطرح شده بود و انتقادات تندی نیز به همراه داشت، موضوع زمین چمن رئال وایادولید به یکی از سوژه ها تبدیل شده است.

 

1330723

 

 

اما تباس با انتشار توئیتی، قول داد با این باشگاه به خاطر وضعیت چمن نامطلوبش برخورد کند. او نوشت:" شرایط زمین چمن ورزشگاه خوزه زوریا، با حداقل های برگزاری رقابت‌هایی مثل لالیگا همخوانی ندارد و پرونده این موضوع به کمیته انضباطی ارسال خواهد شد."

 

1330692

 

 

همچنین جرارد پیکه و ارنستو والورده نیز از چمن ورزشگاه انتقاد کرده اند. والورده گفت:" مدت ها بود که چنین چمنی ندیده بودم. در حالی که حرف از برگزاری بازی ها در کشور دیگری است، این موضوع باعث می‌شود به فکر فرو برویم. فکر نمی‌کنم بازی خوبی تماشا کردیم. خوشبختانه مصدومی نداشتیم."

 

 

1330722

 

1330721

 

پیکه نیز گفت:" بازی کردن در این چمن خیلی دشوار بود. شرم آور است که بهترین لیگ جهان روی چنین چمنی برگزار شود. برخی نقاط زمین مثل ساحل بود. خیلی جالب است که مسئولین لالیگا این موضوع را بررسی نکرده بودند."

دیدگاه‌ها