کد خبر : 1624706 | 27 تیر 1398 ساعت 16:30 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ یک رئالی دیگر به اتلتیکو پیوست

ماریو هرموسو مدافع ملی پوش اسپانیول با قراردادی 5 ساله از این پس برای اتلتیکو مادرید بازی خواهد کرد.

رسمی؛ یک رئالی دیگر به اتلتیکو پیوست

به گزارش "ورزش سه"، ماریو هرموسو محصول آکادمی فوتبال رئال مادرید است ولی پس از بی اعتمادی رئال راهی اسپانیول شد. در قرارداد او بند فسخ 7.5 میلیون یورویی برای رئال وجود داشت ولی سال گذشته لوپتگی علاقه ای به جذب هرموسو نداشت و امسال هم زیدان تمایلی از خود نشان نداد تا این بازیکن به تازگی ملی پوش شده، علی رغم پیشنهاد پی اس جی با اتلتیکو به توافق برسد.

این انتقال 25 میلیون یورو بعلاوه 4 میلیون یورو بندهای متغیر برای اتلتیکو هزینه در پی داشت که نیمی از آن به اسپانیول و نیمی نیز به رئال مادرید خواهد رسید. همچنین اسپانیول 20 درصد از رقم انتقال هرموسو در آینده را برای خود محفوظ نگاه داشته است.

 

 

1420286

 

 

به این ترتیب هرموسو که تا 2020 با اسپانیول قرارداد داشت و فصل فوق العاده ای هم پشت سر گذاشته بود، از این پس تا 2024 برای اتلتیکو توپ خواهد زد. با جدایی لوکاس هرناندز و دیگو گودین از اتلتیکو، دیگو سیمئونه نیاز مبرم به دو مدافع میانی داشت. ابتدا فیلیپه برزیلی جذب شد و حالا هرموسو دیگر مدافع روخی بلانکوس خواهد بود.

به این ترتیب فیلیپه، هرموسو و ساویچ، سه مدافع میانی اتلتیکو هستند و باید دید انتخاب نهایی ال چولو، کدام دو نفر خواهند بود.

در چند ماه گذشته آلوارو موراتا و مارکوس یورنته با سابقه رئالی پیراهن اتلتیکو را به تن کرده اند.

 

 

Video thumbnail

دیدگاه‌ها