کد خبر : 1624876 | 28 تیر 1398 ساعت 19:04 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

شماره 9 یوونتوس؛ در انتظار مائورو ایکاردی

در صورت انتقال مائورو ایکاردی به یوونتوس وی مالک لباس شماره 9 این تیم خواهد شد.


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد در حال حاضر یوونتوس جدی ترین مشتری مهاجم جنجالی اینتر باشد و گاتزتا مدعی شد گمانه زنی های جدیدی مبنی بر اینکه مذاکرات یوونتوس با مائورو ایکاردی، مهاجم 26 ساله اینتر آغاز شده وجود دارد و شماره 9 این تیم برای فصل بعد هنوز به بازیکنی تعلق نگرفته است.

 

باشگاه یوونتوس امروز لیست خود برای تور تابستانی را اعلام کرد و شماره بازیکنان جدید این تیم نیز مشخص شد و جالب اینجاست شماره 9 بدون صاحب در این مانده است. از بین خریدهای جدید بیانکونری جان لوئیجی بوفون شماره 77، ماتیس دی لیخت شماره 4، آرون رمزی شماره 8، آدرین رابیو شماره 25 و مریح دمیرال شماره 28 خواهند پوشید.

 

گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی نیز در صورت بازگشت قطعی از چلسی به لیست یووه و ماندن در این تیم برای فصل نیز شماره 21 بر تن خواهد کرد. این بازیکن در لیست یووه برای سفر به چین قرار دارد اما هنوز هم احتمال جدایی وی در تابستان امسال وجود دارد.

 

امروز گاتزتا دلا اسپورت در گزارشی مدعی شد ایکاردی قرارداد پنج ساله با یوونتوس به ارزش 8 میلیون یورو به اضافه پاداش منعقد خواهد کرد.

 

جورجو کیه لینی، آرون رمزی، مویس کین، داگلاس کاستا، سامی خدیرا، مارکو پیاتسا، مریح دمیرال و ماتیا پرین یوونتوس را در سفر به چین همراهی نخواهند کرد.

 

1420462

دیدگاه‌ها