کد خبر : 1625090 | 29 تیر 1398 ساعت 16:55 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

آیتور کارانکا:

هازارد عالی است ولی نه در حد رونالدو

مربی سابق رئال که در دوران حضور مورینیو در این باشگاه دستیار او بود، به تمجید از ادن هازارد پرداخت ولی گفت که نباید او را با رونالدو قیاس کرد.

هازارد عالی است ولی نه در حد رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، یک سال از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال می گذرد و در این مدت هر دو ضرر کرده اند؛ هرچند که رئال آسیب های بیشتری از این جدایی متحمل شد. برای فصل پیش رو اما سران رئال اقدام به جذب ادن هازارد کردند تا او به نوعی بتواند جای خالی رونالدو را پر کند. خوشبینی های زیادی هم به کهکشانی جدید رئال وجود دارد.

هازارد فردا صبح برابر بایرن اولین بازی خود برای رئال را انجام خواهد داد و بسیاری منتظر تماشای بازی او هستند. ستاره بلژیکی جذابیت شماره یک رئال مادرید جدید خواهد بود.

 

 

1420657

 

 

آیتور کارانکا در مورد هازارد گفت:« هازارد عالی است. بازیکنی که می تواند تفاوت ها را رقم بزند ولی در مورد او باید محتاط بود و از مقایسه اش با رونالدو خودداری کرد.

رونالدو بی همتاست و فشار وارد کردن روی هازارد به خاطر او بیهوده است. هازارد در چلسی ثابت کرده است که چه کیفیتی دارد و این را در فوتبال اسپانیا هم نشان خواهد داد. او با کیفیتی که دارد، قطعا می تواند تفاوت ها را در رئال رقم بزند اما قابل قیاس با رونالدو نیست.»

 

 

دیدگاه‌ها