کد خبر : 1625774 | 01 مرداد 1398 ساعت 21:23 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: بازیکنان یووه باید با رونالدو تطبیق پیدا کنند

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس در مورد دیدار دوستانه تیمش با اینتر صحبت کرد.

ساری: بازیکنان یووه باید با رونالدو تطبیق پیدا کنند


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در ادامه تور تابستانی خود و بعد از شکست مقابل تاتنهام به مصاف رقیب سنتی خود اینتر خواهد رفت و مائوریتسیو ساری مدعی شد اگرچه دو تیم قادر به ارائه بهترین بازی خود نیستند اما این دیدار با دیگر بازی ها متفاوت است.

 

مائوریتسیو ساری گفت: "دیدار یوونتوس و اینتر مانند دیگر بازی ها نیست اما به دلیل رطوبت و شرایط فیزیکی دو تیم قادر به ارائه بهترین عملکرد خود نیستند. ما سعی خواهیم کرد نمایشی مانند آغاز نیمه دوم مقابل تاتنهام داشته باشیم. من انتظار زیادی از یوونتوس نسبت به بازی اول  ندارم. در این تور ما بیشتر در حال بازی کردن هستیم، بنابراین مرحله اصلی آماده سازی از اواخر ژوئن تا 10 آگوست خواهد بود.

 

1421354

 

پست رونالدو؟ ما از او بیشتر به عنوان یک وینگر چپ استفاده می کنیم، رونالدو بازیکنی است که به دنبال کنترل بازی بوده و می خواهد سرنوشت ساز باشد؛ بنابراین 10 بازیکن دیگر ما باید با او تطبیق پیدا کنند.

در طول این تور او بیشتر به عنوان عنصر هجومی سمت چپ بازی می کند و خیلی خوب می دانم که او دوست دارد بیشتر به سمت مرکز برود و در کنار مهاجم دیگر بازی کند. به عنوان یک تیم، ما باید با حرکات او خیلی سریع تطبیق پیدا کنیم. او مطمئنا می تواند ما سرنوشت ساز شود. در دیدار اول، او گل زد و چند موقعیت دیگر هم داشت."

 

سرمربی یوونتوس همچنین در مورد کیفیت مربیان ایتالیایی گفت:" من اعتقاد دارم که سطح بالای مربیان ایتالیایی کاملا مشهور است و از این منظر ما یکی از مهم ترین جنبش ها هستیم. فاصله سری آ با سایر لیگ ها مانند لیگ برتر تاکتیکی نبوده و اقتصادی است.

 

پست پائولو دیبالا؟ او به راحتی می تواند در پست شماره 9 کاذب بازی کند اما ما راه حل های مختلفی داریم و دیبالا به عنوان هافبک پشت دو مهاجم نیز توانایی بازی کردن دارد."

دیدگاه‌ها