کد خبر : 1618083 | 26 خرداد 1398 ساعت 18:30 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

رابطه فوتبال و مجلس در بهترین حالت ممکن است

طالقانی: فدراسیون توجهی به حرف‌های قاضی‌زاده ندارد

اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره فدراسیون فوتبال و مهدی تاج با واکنش هایی از سوی برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همراه بود هرچند خود فدراسیون رسما اظهارنظری نکرده است.

طالقانی: فدراسیون توجهی به حرف‌های قاضی‌زاده ندارد

به گزارش" ورزش سه" احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی امروز بیانیه ای بلند و مفصل و البته انتقادی را درباره فدراسیون فوتبال منتشر کرد. در همین ارتباط عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت و گو با "خبرگزاری تسنیم" گفت:« مجلس به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) در رأس امور است اما آقای قاضی‌زاده فکر می‌کند خودش در رأس امور قرار دارد.» او افزود:« قطار فوتبال بی‌توجه به حواشی به راه خودش ادامه می‌دهد. فدراسیون با همه وجود درگیر برنامه‌های تیم المپیک و سایر تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است و فرصتی برای پاسخگویی به هر اظهارنظری ندارد. عادت هم نداریم مثل برخی افراد با همراهی یک نفر اطلاعات آرشیوی را درست و غلط به افکار عمومی تلقین کنیم و در هفته چند بار درباره موضوعاتی که اطلاع کافی نداریم صحبت کنیم.»


او اضافه کرد: «مجلس به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) در رأس امور است ولی آقای قاضی‌زاده فکر می‌کند خودش در رأس امور قرار دارد. رابطه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با مجلس شورای اسلامی هم در بهترین حالت ممکن خود قرار دارد و رئیس محترم و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون در هفته‌های اخیر چند بار نشست‌هایی را به صورت خصوصی و عمومی با نمایندگان محترم داشتند و پیشنهادات سازنده و خیرخواهانه‌ای را ارائه کردند و هرگز نخواستند چون شما از فوتبال بهره‌برداری ابزاری کنند.»

 

طالقانی همچنین گفت: «یک کلام و ختم کلام؛ امیدوارم آقای قاضی‌زاده یک بار برای همیشه به پیشنهاد خیرخواهانه این برادر دینی خود عمل و به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کند. او باید بداند که در فوتبال افراد ذیصلاح حضور دارند. ضمن اینکه ایشان هر تخلفی از باشگاه‌ها و فوتبال در هر رده‌ای دارد حتما در اسرع وقت به مراجع ذیصلاح ارجاع دهد.»

دیدگاه‌ها