کد خبر : 1618166 | 27 خرداد 1398 ساعت 09:15 | 992 بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی قطر: در دقایق زیادی حاکم میدان بودیم

بعد از آنکه تیم ملی قطر موفق شد در اولین بازی خود در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا در مقابل پاراگوئه به تساوی 2-2 دست یابد، سرمربی این تیم شاگردانش را مستحق این نتیجه دانست.

سرمربی قطر: در دقایق زیادی حاکم میدان بودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی قطر، قهرمان جام ملتهای آسیا که به عنوان مهمان در رقابتهای کوپا آمه‌ریکای 2019 حضور دارد در اولین بازی خود در این تورنمنت به مصاف پاراگوئه رفت و در نهایت از این بازی یک امتیاز بدست آورد و پاراگوئه را با نتیجه تساوی 2-2 متوقف کرد.

 

فلیکس سانچس، سرمربی موفق قطر که چندی پیش با این تیم جام قهرمانی جام ملتهای آسیا را بالای سر برده از نمایش شاگردانش مقابل پاراگوئه رضایت کامل داشت و ضمن تمجید از عملکرد آنها گفت نتیجه تساوی حداقل نتیجه‌ای است که قطر در این بازی باید بدست می‌آورد.

 

1403419

 

قطر در مقابل پاراگوئه ابتدا 2-0 عقب افتاد ولی در نیم ساعت آخر مسابقه به بازی برگشت و با گلهای معز علی و گل به خودی خوان رودریگو روخاس موفق شد از اولین دیدار خود در آمریکای جنوبی یک امتیاز به حسابش واریز کند.

 

نیمه اول با گل زودهنگام اسکار کاردوزا از روی نقطه پنالتی با نتیجه 1-0 به سود پاراگوئه به پایان رسید و پاراگوئه‌ای‌ها با شروع نیمه دوم هم خیلی زود، در دقیقه 56 توسط درلیس گونزالس به گل دوم دست یافتند. اما درحالیکه همه از پیروزی پاراگوئه مطمئن به نظر می‌رسیدند شاگردان فلیکس سانچس در دقایق 68 و 77 به گل رسیدند تا نشان دهند برای زنگ تفریح شدن به کوپا آمه‌ریکا نیامده‌اند.

 

1413500

 

فلیکس سانچس، سرمربی اسپانیایی قطر که بعد از سالها فعالیت در سیستم جوانان بارسلونا هدایت این تیم آسیایی را به دست گرفته بعد از بازی ضمن ستایش از عملکرد بازیکنانش گفت:" ما در فازهای مختلفی از بازی حاکم میدان بودیم و با اینکه از حریف 2-0 عقب افتادیم ولی هرگز از ایمان به خودمان دست برنداشتیم و باور داشتیم که می‌توانیم نتیجه را برگردانیم و موفق هم شدیم".

 

دیدگاه‌ها