کد خبر : 1618234 | 27 خرداد 1398 ساعت 13:43 | 936 بازدید | 0 دیدگاه

شاندیزی: دلچسب ترین بردمان برابر افغانستان بود

فشار قهرمانی دوره قبل هنوز هم روی ایران است

نشست مطبوعاتی سرمربیان تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ ساله های آسیا امروز در هتل کایا تبریز برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، حمید شاندیزی سرمربی تیم ملی کشورمان در صحبت های ابتدایی خود عنوان کرد: بازی نخست باهنگ کنگ شرایط بازی اول برخوردار بود و بازی دوم با تیم محترم افغانستان خیلی سخت بود و بچه ها خسته کرد و هنوز به آن شرایط مطلوب نرسیده ایم سعی می‌کنیم در آینده شرایط مطلوب برسیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که برد مقابل افغانستان آن طور که باید دلچسب نبود و چرا ایران به آن پتانسیل مدنظر نرسیده عنوان کرد: معتقدم دلچسب‌ترین برد ما مقابل افغانستان بود؛ چرا که رقیب سختی داشتیم و می دانستیم اگر بازی مقابل افغانستان را می باختیم مسیر حرکتی امان به فینال مسابقات سخت تر می شد. قبلا به جای ۱۲ تیم، تیم های بیشتری در مسابقات حاضر بودند. یک گروه تیم های ضعیف تری بودند که باعث می شدند تیم ها آمادگی بیشتری پیدا کنند.

 

وی ادامه داد: با وجود اینکه ما مسابقات تدارکاتی زیادی نداشتیم، با ورود به اردو اولین بازی‌مان مقابل هنگ کنگ بود و بازی اول ملاک خوبی برای یک تورنمت نیست. بازی دوممان با افغانستان بود که باید حتما برنده می شدیم؛ من به این دلیل می گویم هنوز به پتانسیل مدنظرمان نرسیدیم چرا که از لحاظ راحت بازی کردن و اینکه فشار قهرمانی دوره قبل روی تیم ما وجود دارد و انتظارات از تیم ایران بالاست و این فشار هنوز تیم ما را آزاد نکرده است. انشاالله روز به روز بهتر می شویم و بچه ها هم که از لحاظ تاکتیکی بسیار خوب هستند،این موضوع را به منصه ظهور می رسانند.

 

1413573

 

1413572

دیدگاه‌ها