کد خبر : 1618287 | 27 خرداد 1398 ساعت 18:20 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار رئال به ستاره ها در مورد سرقت های اخیر

باشگاه رئال مادرید به بازیکنانش در مورد موج سرقت های اخیر در اسپانیا هشدار داد.

هشدار رئال به ستاره ها در مورد سرقت های اخیر

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر منزل بسیاری از ستاره های رئال مادرید مورد سرقت قرار گرفته و لوکاس واسکز، مهاجم اسپانیایی این تیم آخرین قربانی این ماجرا بوده است. هنگامیکه واسکز برای مراسم عروسی سرخیو راموس به خارج از شهر مادرید سفر کرده بود، سارقان با علم به این موضوع وارد خانه وی شده و به اموال این بازیکن دستبرد زدند.

 

1391225

 

در هفته های اخیر خانه زین الدین زیدان و ایسکو نیز مورد سرقت قرار گرفته و باشگاه رئال مادرید به بازیکنان و کادر فنی خود هشدار داد در مورد استفاده از شبکه های اجتماعی بیشتر مراقب باشند زیرا هنگام پخش تصاویر زنده از منزل، سارقان با شرایط و موقعیت خانه آنها بیشتر آشنا می شوند و بدین ترتیب فرصت بهتری برای دستبرد زدن به آن خواهند داشت.

 

البته پلیس اسپانیا نیز اقدامات خود را برای پایان دادن به این ماجرا و سرقت از خانه بازیکنان فوتبال در مادرید افزایش داده است. سارقان چند هفته پیش به خانه آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکومادرید نیز هجوم برده بودند و این بازیکن به همین دلیل خانه خود را اخیرا عوض کرده است.

 

البته این موضوع تنها مختص به پایتخت و بازیکنان رئال مادرید نیست و منزل بازیکنانی چون یوردی آلبا، فیلیپ کوتینو، جرارد پیکه، آرتور و کوین پرنس بواتنگ نیز در ماه های اخیر مورد سرقت قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها