کد خبر : 1615348 | 12 خرداد 1398 ساعت 17:16 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

صحنه منقلب کننده در متروپولیتانو

جشن قهرمانی احساسی کاپیتان در آغوش پدر (عکس)

جوردن هندرسون، شب گذشته تبدیل به پنجمین کاپیتان تاریخ لیورپول شد که توانسته جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرد.

جشن قهرمانی احساسی کاپیتان در آغوش پدر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با برتری 2-0 بر تاتنهام توانست برای ششمین بار قهرمان اروپا شود و کاپیتان جوردن هندرسون نیز جام قهرمانی را بالای سر برد.

پس از پیروزی لیورپول، برایان هندرسون، پدر جوردن، در میان هواداران منتظر پسرش بود. برایان از سال 2013 با بیمارس سرطان حنجره دست به گریبان است و این دو در این مدت، بسیار کم یکدیگر را ملاقات کرده اند و دلیلش هم ممانعت پدر هندرسون بوده است.

او از پسرش خواسته بود تا در هفته های منتهی به فینال لیگ قهرمانان، با وی ملاقات نکند تا روحیه اش را از دست ندهد. جوردن انتظار نداشت که پدرش را در ورزشگاه واندا متروپولیتانو ببیند و پس از بازی با مشاهده او، در آغوشش شروع به گریه کرد.

 

هندرسون سپس به خبرنگاران گفت:«سال 2013 پدرم به سرطان مبتلا شد و روزهای سختی را سپری کردم. او ساکن لیورپول نیست و برندان راجرز(مربی وقت لیورپول) به من گفت که هر وقت بخواهم می توانم به ملاقات پدرم بروم ولی کمی بعد، پدرم من را از ملاقات ممنوع کرد و گفت که این کار باعث افت سطح کیفی فوتبالم می شود.

 در این سال ها زیاد وقت دیدار او را پیدا نکرده ام ولی مرتب جویای احوالش هستم. پیش از فینال هم او اجازه نمی داد به دیدنش بروم و بسیار دوست داشتم با کسب قهرمانی پدرم را خوشحال کنم.»

 

پدر هندرسون هم به لیورپول اکو گفت:« وقتی جوردن 10 سال داشت، او را برای تماشای فینال لیگ قهرمانان به ورزشگاه بردم. سرود لیگ قهرمانان که پخش شد، او به من گفت که پدر، روزی در این فینال بازی خواهم کرد. او نه یک بار که دو بار در فینال بازی کرده و امشب توانست قهرمان شود و جام را بالای سر ببرد. نمی توانم بیش از این خوشحال باشم. لیورپول اگر می باخت، یک تابستان بسیار بسیار بد پیش روی ما بود اما حالا تابستانی باورنکردنی و شاد را پشت سر خواهیم گذاشت.»

 

 

1410335

 

1410339

 

1410336

 

1410338

 

1410334

 

1410337

 

 

دیدگاه‌ها