کد خبر : 1616771 | 20 خرداد 1398 ساعت 12:24 | 834 بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان رئیس هیات مدیره الاهلی

عمرالسومه تا پایان 2021 غیرقابل فروش است

در واکنش به شایعات و گمانه زنی ها پیرامون خروج ستاره سرشناس سوری از الاهلی، رئیس هیات مدیره این باشگاه از غیرقابل فروش بودن السومه صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، عمر السومه با وجود این که قراردادی تا پایان سال 2021 با باشگاه الاهلی داشت طی روزها و هفته های گذشته در صدر اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال عربستان قرار داشت تا جایی که طی روزهای گذشته از الهلال به عنوان جدی ترین مشتری او نام برده شد تا این بازیکن راهی پایتخت شود.


در واکنش به این اخبار و شایعات احمد صاحب رئیس هیات مدیره الاهلی با خط و نشان کشیدن برای مشتریان این بازیکن، مدعی شد ستاره سوری تا پایان قراردادش غیرقابل فروش است. احمد صاحب گفت:« شایعات پیرامون رفتن السومه به تیم های پایتخت هیچ پایه و اساسی ندارد و تمامی اخبار کذب محض است».


او ادامه داد:« باشگاه بعد از جلسات مختلفی که در هفته های گذشته برگزار شد استراتژی جدیدی در نظر گرفت تا کم کاری در جذب و حفظ ستاره های سرشناس نداشته باشد. الاهلی در فصل جاری هدفی جز قهرمانی نخواهد داشت از همین رو ماندن تمام ستاره های تیم الزامی است از جمله عمرالسومه که تا پایان قراردادش در سال 2021 در تیم خواهد ماند».


رئیس هیات مدیره باشگاه الاهلی همچنین شایعه اختلاف میان عمر السومه با برخی مدیران و مربیان الاهلی را نیز تکذیب و گفت:«هیچ اختلافی با بازیکن وجود ندارد و تمایلی هم برای از دست دادن السومه نداریم. باشگاه استراتژی خود را به گوش این بازیکن و مدیربرنامه اش رسانده و طرفداران نباید نگرانی از بابت ماندن این بازیکن داشته باشند».

 

عمر السومه

دیدگاه‌ها