کد خبر : 1622671 | 18 تیر 1398 ساعت 12:01 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیم بسکتبال «ب» فردا عازم چین‎تایپه می‎شود

تیم بسکتبال «ب» ایران برای حضور در تورنمنت بین‎المللی ویلیام جونز فردا عازم چین‎تایپه می‎شود. نخستین دیدار این تیم در این تورنمنت روز جمعه برابر فیلیپین برگزار می‎شود.

تیم بسکتبال «ب» فردا عازم چین‎تایپه می‎شود

به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر، تورنمنت بین المللی ویلیام جونز از تورنمنت های معتبری است که هر سال با حضور نمایندگان قاره های مختلف به میزبانی چین تایپه برگزار می شود. ایران هم بر اساس دعوت نامه دریافتی در هر دوره این تورنمنت حضور دارد.

 

امسال همچون سال گذشته، تیم «ب» به نمایندگی از بسکتبال ایران در تورنمنت ویلیام جونز شرکت می کند. این تیم فردا با ترکیبی ۱۲ نفره متشکل از محمدرضا بهرام زاد، سینا واحدی، درو درغوکاسیان، امیرحسین آذری، وحید دلیرزهان، متین آقاجان پور، محمد یوسف وند، مرتضی طاهری، محمد ترابی، سالار منجی، احسان دلیرزهان و جلال آقامیری عازم چین تایپه می شود.

 

تورنمنت ویلیام جونز از جمعه ۲۱ تیرماه آغاز شده و تا ۳۰ تیرماه ادامه خواهد داشت. چین تایپه به عنوان میزبان دو تیم در این تورنمنت دارد. فیلیپین، کره جنوبی، کانادا، ژاپن، اردن و اندونزی هم دیگر کشورهایی هستند که دراین تورنمنت نماینده دارند.

 

تیم «ب» بسکتبال ایران نخستین دیدار خود درتورنمنت ویلیام جونز را روز جمعه برابر نماینده فیلیپین برگزار می کند. برنامه دیدارهای این تیم به این شرح است:

 

جمعه ۲۱ تیر
* ایران - مایتی اسپرتز فیلیپین



شنبه ۲۲ تیر
* ایران - تیم A چین تایپه



یکشنبه ۲۳ تیر
* ایران - کره جنوبی



سه شنبه ۲۵ تیر
* ایران - دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا



پنجشنبه ۲۷ تیر
* اردن - ایران



جمعه ۲۸ تیر
* ایران - تیم B چین تایپه



شنبه ۲۹ تیر
* ایران - ژاپن



یکشنبه ۳۰ تیر
* ایران – اندونزی


 تیم «ب» بسکتبال ایران سال گذشته نایب قهرمان تورنمنت بین المللی ویلیام جونز شد. این تیم امسال نیز با هدایت فرزاد کوهیان به مصاف حریفان خود در این تورنمنت می رود.

دیدگاه‌ها