کد خبر : 1390090 | 05 بهمن 1395 ساعت 12:04 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

نباید به خاطر اشتباه داوری محروم شوم

باتیستا:‌ چرا داور به ابراهیم‌زاده کارت قرمز نداد؟

هافبک گسترش فولاد گفت: نمی‌دانم چرا داور به جای کارت قرمز کارت زرد دوم را به مسعود نشان داد و جالب اینکه گفته بود به شماره پنج کارت دادم اما همه دیدند که او به ابراهیم‌زاده دو بار کارت زرد داد.

باتیستا:‌ چرا داور به ابراهیم‌زاده کارت قرمز نداد؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس،‌ مگنو باتیستا در خصوص بازی شب گذشته گسترش و پرسپولیس از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خوبی بود اما با وجود شانس‌های گل صددرصد متأسفانه نتیجه را واگذار کردیم و نتوانستیم با امتیاز از تهران برگردیم.

 

وی در مورد عملکرد خودش در این دیدار گفت: طی شش هفت بازی اخیر همه بازیکنان گسترش بازی خوبی را انجام دادند و مطمئنا دیشب پرسپولیس به سختی ما را شکست داد. فکر می‌کنم بازیکنان ما در بازی‌های اخیر تمرکز خوبی پیدا کردند و شب گذشته نیز در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم. 

 

باتیستا یادآور شد: در این دیدار بیشتر برای کسب نتیجه مساوی به زمین آمدیم اما شانس کسب یک امتیاز را از دست دادیم و با این حال باید برای بازی بعدی مقابل ذو‌ب‌آهن که بسیار دشوار است تمرکز بیشتری داشته باشیم تا بازی را ببریم.

 

باتیستا در مورد اینکه گفته می شود کارت زرد اول را او گرفته است و نه مسعود حسن‌زاده تا به واسطه آن حسن‌زاده با دو کارت زرد از زمین اخراج شود، گفت: داور به مسعود دو بار کارت زرد داد اما در پایان بازی اینطور گفته بود که کارت اول را به شماره پنج گسترش یعنی به من داده است که نمی‌دانم روی چه حسابی و چه کاری که انجام دادم این کارت را برای من در نظر گرفته و اینطور گفته است. 

 

هافبک گسترش فولاد یادآور شد: نمی‌دانم چرا داور به جای کارت قرمز کارت زرد دوم را به مسعود نشان داد و جالب اینکه گفته بود به شماره پنج کارت دادم اما همه دیدند که او به ابراهیم‌زاده دو بار کارت زرد داد.

 

وی در مورد اینکه اگر کارت زرد به اسم او ثبت شود سه کارته شده و بازی بعدی تیمش مقابل ذوب آهن را از دست می‌دهد، گفت: این یک اشتباه است و من کارت زردی نگرفتم. داور اشتباه کرده و من نباید به خاطر اشتباه داور از بازی بعدی تیمم محروم شود.

دیدگاه‌ها