کد خبر : 1585904 | 02 بهمن 1397 ساعت 13:30 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایستاده و نشسته؛ متیو رایان ناجی کانگوروها (عکس)

متیو رایان دروازه بان تیم ملی استرالیا در ضربات پنالتی دو سیو فوق العاده داشت و به دو شکل مختلف توانست پنالتی را بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی استرالیا شب گذشته موفق شد در ضربات پنالتی تیم ازبکستان را شکست دهد. کانگوروها که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این تورنمنت حضور دارند، در شرایطی این مسابقه را به نفع خود خاتمه دادند که متیو رایان گلر این تیم درخشش فوق العاده داشت و در طول 90 دقیقه نیز چند واکنش خوب از خود نشان داد.

 

اما درخشش اصلی گلر تیم برایتون و هم بازی علیرضا جهانبخش در ضربات پنالتی بود. جایی که در ضربه دوم، رایان به شکلی اعجاب آور دست ایسلوم توختاخوژیف را خواند و فهمید که قرار است ضربه اش را به وسط بزند. او بدون شیرجه در وسط دروازه ماند و با یک دست مقابل پنالتی زن ازبک ایستادگی کرد.

 

در ضربه چهارم هم رایان جهت ضربه مارات بیکمایف را هم خوبی تشخیص داد و با شیرجه به سمت راست دروازه توپ او را هم گرفت تا استرالیا در آستانه رسیدن به پیروزی باشد. مت رایان که در تیم برایتون و لیگ جزیره عملکرد فوق العاده ای دارد و یکی از اسطوره های فوتبال استرالیا به حساب می آید، با این پیروزی بر محبوبیت خود اضافه کرد.

 

نکته جالب همین بود که رایان در شکل های مختلف توانست پنالتی را بگیرد. این که او در پنالتی دوم در یک بازی حساس اعتماد به نفس ایستادگی در وسط دروازه را داشت، به خوبی تجربه و توانایی بالای این بازیکن را نشان می دهد. در پنالتی چهارم نیز رایان با رفلکس فوق العاده بدنی توانست شیرجه زده و کار ازبک ها را تمام کند.

 

1375285

 

1375286

 

1375284

 

1375283

 

دیدگاه‌ها