کد خبر : 1609307 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 20:21 | 56.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار یک هفته‌ای سردار و رفقا برای جشن قهرمانی؛

توقف زنیت و گل‌های آزمون برابر یاران محمدی

تیم‌های اخمت گروزنی و زنیت سنت‌پترزبورگ در حضور ملی پوشان ایرانی خود به تساوی برابر هم رسیدند.

توقف زنیت و گل‌های آزمون برابر یاران محمدی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر روسیه، تیم اخمت گروزنی با بهره‌مندی از میلاد محمدی در سمت چپ خط دفاعی، از ساعت ۱۸ امشب در استادیوم اخمت آرنا، در حالی مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ صدرنشین قرار گرفت که این تیم هم سردار آزمون را به‌عنوان مهاجم نوک در اختیار داشت.

 

یاران محمدی که در سه دیدار اخیرشان شکست‌ناپذیر بوده و یک پیروزی و دو تساوی داشتند، امشب هم نمایش پایاپایی مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ ارائه کردند و بعد از تساوی بدون گل در نیمه اول، موفق شدند در دقیقه ۵۶ روی پاس راوانلی و شوت تماشایی اسماعیل سیلوا لیما از پشت محوطه جریمه به گل برسند.

در ادامه مسابقه زنیت سنت‌پترزبورگ که نمی‌خواست بازنده این مسابقه خارج از خانه باشد، حملات بیشتری انجام داد و در دقیقه ۸۷  با پاس سردار آزمون، ارسال زمینی ژیرکوف و شوت‌زنی سباستین دریوسی که به مدافعان اخمت گروزنی برخورد کرد، با پاس آنتون زابولونتی و ضربه تمام کننده دریوسی موفق شد گل تساوی را بزند.

 

یاران آزمون که در چهار دیدار اخیرشان به برتری رسیده بوده و امشب هم سعی در کسب پیروزی و نزدیک‌تر شدن به قهرمانی داشتند، در خانه اخمت گروزنی متوقف شدند تا ۵۸ امتیازی شوند و با یک بازی و ۹ امتیاز بیشتر نسبت به لوکوموتیو مسکو رده دومی همچنان صدرنشین جدول لیگ برتر روسیه بمانند؛ اخمت گروزنی هم با این تساوی ۳۶ امتیازی شد و به رتبه هشتم صعود کرد.

 

سردار آزمون برخلاف دو بازی گذشته زنیت سنت‌پترزبورگ که ۳ گل به ثمر رسانده بود، امشب نتوانست در حضور ۹۰ دقیقه‌ای خود برابر اخمت گروزنی که میلاد محمدی را تا پایان مسابقه در ترکیب داشت، گلزنی کند.

 

دیدگاه‌ها