کد خبر : 1609680 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 12:21 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

نامه سرپرست وزنه برداری برای اعزام به مسابقات جهانی

سرپرست فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد، نامه‌ای به داورزنی ارسال کرده تا کمک کند تیم ملی جوانان به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شود.

نامه سرپرست وزنه برداری برای اعزام به مسابقات جهانی

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، علیرضا خسروی درباره ی اینکه اعزام تیم ملی وزنه برداری جوانان به مسابقات قهرمانی جهان در فیجی چقدر امکان دارد انجام شود، تصریح کرد: اصلی ترین برنامه ما در حال حاضر این است که تیم جوانان را به مسابقات جهانی اعزام کنیم و با توجه به اینکه این تیم عنوان دار هم هست سعی بر این است این کار انجام دهیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم. به همین منظور نامه‌ای را برای آقای داورزنی تنظیم کردیم فرستادیم که در جهت اعزام تیم جوانان به مسابقات جهانی کمک کند. سعی می‌کنم خودم هم به صورت حضوری دیداری با آقای داورزنی داشته باشم و گزارش مکتوبی از برنامه‌های فدراسیون به او ارائه کنم و در خواست کنم وزارت ورزش اگر ممکن باشد در جهت اعزام تیم جوانان کمک کند.

 

او در پاسخ به این پرسش که تصمیم دارد با کادرفنی تیم ملی بزرگسالان هم جلسه‌ای داشته باشد، گفت: حتماً. ما در روزهای آینده نشست‌هایی را با دوستان خواهیم داشت و برنامه‌ها را بررسی می‌کنیم. تمام تلاشمان بر این است که برنامه‌ای عقب نیفتد. به هر حال وزنه برداری رشته المپیکی است و دیدگاه وزارت ورزش و مسئولان هم بر این است که تمام برنامه‌های فدراسیون به نحو احسن انجام شود.

 

خسروی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه با توجه به اینکه روز گذشته بهداد سلیمی هم در محل کمپ تمرینی تیم‌های ملی حضور داشت با او صحبتی داشته یا درخواست کرده تا از تجربیاتش استفاده کند، تاکید کرد: متاسفانه به دلیل جلسه‌ای که داشتیم نتوانستم او را ببینم اما بهداد سلیمی از دوستان خوب ما است و سابقه آشنایی از سالهای قبل داریم و حتماً با او صحبت خواهم کرد.

 

سرپرست فدراسیون وزنه برداری در مورد اینکه ممکن است تغییر و تحولی در فدراسیون ایجاد شود، گفت: فعلاً چیز خاصی مد نظر نگرفته‌ایم.

 

او در مورد حضور ماموران وادا برای گرفتن تست دوپینگ از وزنه برداران نیز گفت: از دبیر فدراسیون خواستم به نفراتی که نامشان در لیست هست اطلاع بدهند. البته اکثر نفراتی که در لیست آنها بودند روز گذشته آمدند و تست دادند و امروز کار نهایی می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها