کد خبر : 1610591 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 17:08 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

نصیریان: دیدار دو تیم شمالی آزمون فوتبال پاک است

مدیر عامل نفت مسجد سلیمان با انتقاد از گماردن یک داور شمالی در دیدار سپید رود و نساجی اعتقاد دارد کمیته داوران می توانست انتخاب هوشمندانه تری داشته باشد .

نصیریان: دیدار دو تیم شمالی آزمون فوتبال پاک است

 به گزارش "ورزش سه"، هفته های پایانی لیگ علاوه بر تمام هیجانات هایی که در صدر جدول دارد در پایین جدول هم  با توجه به اختلاف کم دو تیم نفت مسجد سلیمان و سپید رود رشت  وضعیت به شکل بسیار حساسی دنبال می شود. از همین رو مدیران و مسئولان هر دو تیم سعی دارند تا با صحبت در رسانه ها هم به نوعی به تیم خود روحیه بدهند و از طرفی  تمرکز حریف خود را بر هم بزنند .


 در همین راستا مهران نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان با انتقاد از صحبت های یکی از  مسئولین شورای شهر رشت گفت :« واقعا چرا باید یک مسئول شورای شهر بزرگی مثل رشت  بگوید " من دست تمامی کسانی که در آن دیدار داور را مورد ضرب و شتم قرار دادند  می بوسم ". فکر می کنم اینگونه رفتار صرفا باعث ایجاد تنش هر چه بیشتر خواهد  شد من به شدت نسبت این گونه  حرف های افراد غیر مسئول گله مندم. این آقایی که این حرف را زده است چرا آن روزی که داور به نفع سپید رود در مقابل فولاد یک پنالتی گرفت حرفی نزد . چرا باید کسانی که ارتباطی با فوتبال ندارند در این برهه حساس با اینگونه اظهارات یک حرکت اشتباه را تایید و ایجاد تنش کنند. »


نصیریان دوست در ادامه با انتقاد از انتخاب های  دپارتمان داوری  گفت : چرا باید در این شرایط که همه می دانیم یک تصمیم اشتباه ممکن است شائبه های زیادی را به بار بیاورد دیدار ما در این هفته مقابل پیکان را به اشکان خورشیدی که شمالی است  می سپارند . آخر مگر داور کم داریم که باید آقای خورشیدی این بازی را قضاوت کند . این درحالی است که در بازی گذشته هم از رضا عادل که او نیز شمالی است در دیدار مقابل صنعت نفت استفاده شد. من واقعا دلیل این اصرار را متوجه نمی شوم. بعد از همان روزی که این داور را برای بازی تیم ما اعلام  کردند ، در فضای مجازی همه بختیاری ها از باشگاه ما می خواهند که نسبت به این مسائل واکنش نشان دهد و ما هم چاره کار را در صدور بیانیه دیدیم.»


 او در ادامه تصریح کرد:« البته ما به شرافت همه داوران کشور اعتقاد و اعتماد کافی داریم و این را قلبا می گویم که داوران ایرانی جزو پاک ترین و سالم ترین داوران دنیا هستند و آنها بدون در نظر گرفتن موضعی صرفا کار خودشان را انجام می دهند . اما این گونه گزینش داوران ممکن است در صورت اشتباه احتمالی افکار را به سمت جریانی منفی منحرف کند .»


 نصیریان دوست همچنین با اشاره به دیدار سپید رود رشت و نساجی قائم شهر اضافه کرد:«  این دیدار فرصت مناسبی است  که این دو تیم شمالی نشان دهند عملکرد هر دو تیم در خصوص فوتبال پاک تا چه حدی است .همانطوری که تیم های خوزستانی در بازی مقابل هم در هفته بیست وهفتم  این مهم را اثبات کردند و این می تواند شاخصی باشد که ببینیم  این دو تیم در مقابل فوتبال پاک چه عملکردی نشان خواهند داد.»

دیدگاه‌ها