کد خبر : 1611057 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 12:48 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا تا 2021 در سیتی می‌ماند

فورفورتو می‌گوید پپ گواردیولا با وجود نگرانی هواداران سیتی نسبت به ماندن او در این باشگاه به دوستان نزدیکش گفته که دست‌کم تا پایان مدت قراردادش یعنی سال 2021 در سیتی خواهد ماند.

گواردیولا تا 2021 در سیتی می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی اهل کاتالونیای منچسترسیتی از زمانی که به دنیای مربی‌گری وارد شده چهار فصل هدایت بارسلونا و سه فصل هدایت بایرن مونیخ را به عهده داشته و سپس به منچسترسیتی آمده است. درحالیکه سومین فصل حضور پپ در سیتی امروز با بازی تیمش مقابل برایتون به پایان می‌رسد و ممکن است سیتی امسال برای دومین سال پیاپی جام قهرمانی را بالای سر ببرد، هواداران سیتی نگران هستند که نکند گواردیولا در پایان فصل تیم محبوب‌شان را ترک کند.

 

اما فورفورتو می‌گوید گواردیولا به دوستان نزدیک خود گفته که قصد دارد به قراردادش با باشگاه منچسترسیتی وفادار بماند و دست‌کم تا پایان مهلت قرارداد یعنی سال 2021 به هدایت سیتی ادامه دهد.

 

1403685

 

درحالیکه چندی پیش خبرهایی منتشر شده بود که احتمال جایگزین شدن مکس آلگری، سرمربی یوونتوس با پپ گواردیولا را در فصل آینده بالا می‌دانست مدیران منچسترسیتی بسیار نگران شده بودند و این خبر می‌تواند برای آنها بسیار خوشحال‌کننده باشد.

 

اگر شاگردان گواردیولا امروز مقابل برایتون به پیروزی برسند، سیتی بعد از منچستریونایتد در سال 2009 اولین تیم انگلیسی خواهد بود که موفق شده دو سال پیاپی جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد. افتخار دیگری در کارنامه پپ گواردیولا.

 

از زمان بدست گرفتن مالکیت باشگاه توسط ابوظبی در سال 2008 با وجود صرف هزینه‌های سنگین، سیتی نتوانسته در لیگ قهرمانان موفق باشد ولی گواردیولا مصمم است پیش از ترک منچسترسیتی، جام قهرمانی چمپیونزلیگ را برای سومین بار بالای سر ببرد.

دیدگاه‌ها