کد خبر : 1606800 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 16:45 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: مانژوکیچ نباید کنار رونالدو فیکس باشد

اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه های میلان و یوونتوس، توصیه هایی برای تیم سابق خود به منظور ساختن مجموعه ای قدرتمندتر دارد.

پیرلو: مانژوکیچ نباید کنار رونالدو فیکس باشد

به گزارش "ورزش سه"، کار یووه در فصل جاری نیز با هشتمین اسکودتوی متوالی پایان یافت ولی این تیم به مهمترین هدفش یعنی قهرمانی چمپیونزلیگ دست پیدا نکرد.

آندره آ پیرلو که سابقه سه فصل بازی برای یوونتوس را در کارنامه دارد و سه سال متوالی نیز با این تیم فاتح اسکودتو شد، به سران یووه توصیه کرد تا یک مهاجم جدید را به خدمت بگیرند.

 

 

1400257

 

 

او به اسکای اسپورتس ایتالیا گفت:« به نظر من، یوونتوس باید یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد تا کنار رونالدو بازی کند. مانژوکیچ نباید در این یوونتوس، بازیکن ثابت باشد. یوونتوس همچنین در خط میانی نیز نیاز به تغییر و تحولاتی دارد. خیلی دوست داشتم فرانکی دی یونگ را جذب می کردند. مدت هاست بازی های او را تعقیب می کنم اما بارسلونا زودتر اقدام کرد. دی یونگ می توانست جان تازه ای به خط میانی یوونتوس بدهد.»

 

ماریو مانژوکیچ که مورد انتقاد پیرلو قرار گرفته، فصل را بسیار خوب شروع کرد ولی رفته رفته دچار افت شد. او هرگز در حد و اندازه های فصل 17-2016 خود ظاهر نشد و بسیاری معتقدند که او باید یووه را ترک کند.

 

دیدگاه‌ها