کد خبر : 1612326 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 14:17 | 804 بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی و واکنش به شایعات بازگشت به بارسلونا

پس از ناکامی بزرگ بارسا در لیگ قهرمانان، شایعاتی مبنی بر اخراج ارنستو والورده و بازگشت ژاوی به این باشگاه به گوش می رسد.

ژاوی و واکنش به شایعات بازگشت به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه" فصل گذشته ژاوی دوره مربیگری یوفا را در کنار برخی هم تیمی های سابق خود از جمله مارکوس سنا، ژابی آلونسو، رائول و ویکتور والدس آغاز کرد و در ابتدای فصل آینده، این دوره کامل خواهد شد و ژاوی مجوز یوفا برای مربیگری در سطح اول فوتبال را دریافت خواهد کرد. 

گفته می شود ژاوی فصل بعد سرمربی السد خواهد شد.

 

 

1406864

 

 

او که در پایان فصل از فوتبال بازنشسته خواهد شد، در مصاحبه با رادیو کاتالونیا و در واکنش به شایعات بازگشتش به بارسا به عنوان مربی گفت:« اینطور نیست که دستت را بلند کنی و بگویی می خواهم سرمربی بارسا شوم. بارسا یک باشگاه و یک فلسفه فوتبالی بزرگ است و من باید قدم به قدم پیش بروم. واضح است که دوست دارم روزی به بارسا برگردم و در این باشگاه مشغول فعالیت شوم؛ ولی باید برای آن روز کاملا آماده باشم و الان چنین شرایطی ندارم. فعلا زمان بازگشتم به بارسا نیست.»

 

آخرین بار که بارسا توانست فاتح لیگ قهرمانان شود، به سال 2015 بر  می گردد که ژاوی را به عنوان کاپیتان در اختیار داشت.

پس از ناکامی اخیر برابر لیورپول، بارسا حالا 4 سال است که نتوانسته به فینال لیگ قهرمانان برسد. ژاوی در این رابطه گفت:« حس من این است که تا زمانی که بارسا به فلسفه قبلی خود، یعنی مالکیت توپ و میدان برنگردد، امکان ندارد بتواند قهرمان چمپیونزلیگ شود. تاریخ نیز همین را به ما می گوید. هر زمان بارسا لالیگا را فتح کرده و در تمام بازی هایش نیز تیم مسلط میدان بوده، توانسته لیگ قهرمانان را نیز ببرد. الان اما بارسا چنین تیمی نیست. این تیم قهرمان لالیگا شده ولی در مالکیت توپ و میدان همیشه تیم برتر نبوده است.»

 

 

دیدگاه‌ها