کد خبر : 1612737 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 11:00 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه، ستاره بی چون و چرای جوایز بهترین‌های لیگ1

شب اهدای جوایز بهترین‌های لوشامپیونا بار دیگر به شب درخشش کیلیان امباپه تبدیل شد تا ستاره جوان پاری سن ژرمن دو جایزه بهترین بازیکن لیگ و بهترین بازیکن جوان لیگ فرانسه را بدست آورد.

امباپه، ستاره بی چون و چرای جوایز بهترین‌های لیگ1

به گزارش "ورزش سه"، پرده‌ی آخر فصل موفق کیلیان امباپه، ستاره جوان پاری سن ژرمن دیشب در مراسم اهدای جوایز بهترین‌های لیگ1 فرانسه پایین افتاد تا این پدیده جوان فرانسوی با دریافت دو جایزه بهترین بازیکن لیگ و بهترین بازیکن جوان لیگ، به کار خود در این فصل پایان دهد.

 

1407287

 

به این ترتیب امباپه اولین بازیکنی شد که سه فصل پیاپی جایزه بهترین بازیکن جوان لیگ فرانسه را به خود اختصاص می‌دهد. امباپه همچنین به اولین بازیکنی تبدیل شد که در یک فصل هر دو جایزه بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان لیگ فرانسه را به دست می‌آورد.

 

امباپه علاوه بر این، به همراه پنج بازیکن دیگر PSG، مارکینیوش، تیاگو سیلوا، آنخل دی‌ماریا، مارکو فراتی و نیمار به تیم منتخب فصل راه پیدا کرد.

 

1407288

 

امباپه روز شنبه در بازی پاری سن ژرمن مقابل دیژون دو گل دیگر برای این تیم به ثمر رساند تا تعداد گلهای این فصلش را به عدد 32 برساند و درحالیکه یک بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده همچنان یکی از بخت‌های بدست آوردن جایزه کفش طلای اروپا باقی بماند. امباپه برای اینکه در این رقابت، خود را به صدرنشین جدول بهترین گلزنان اروپا، لیونل مسی برساند باید هفته آینده در بازی آخر تیمش مقابل رن چهار گل به ثمر برساند.

 

1407289

 

در ادامه مراسم دیشب، کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید به عنوان بهترین فوتبالیست لژیونر فرانسوی انتخاب شد و کریستوف گالتیه، سرمربی لیل به عنوان بهترین مربی لیگ1 انتخاب شد.

 

 

دیدگاه‌ها