کد خبر : 1614110 | 06 خرداد 1398 ساعت 11:45 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

گاسپرینی: آتالانتا از حالا به فکر چمپیونزلیگ است

جیان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا که تیمش دیشب برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد می‌گوید از همین حالا به فکر درخشیدن در آن رقابتها است.

گاسپرینی: آتالانتا از حالا به فکر چمپیونزلیگ است

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا دیشب در هفته سی و هشتم و آخر فصل سری آ موفق شد در خانه خود حریفش ساسولو را با نتیجه 3-1 شکست دهد تا در پایان فصل با 69 امتیاز در رتبه سوم جدول سری آ قرار گرفته و برای اولین بار در تاریخ باشگاه جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را بدست بیاورد.

 

1408741

 

آتالانتا و اینتر هر دو با کسب 69 امتیاز به کارشان در فصل جاری سری آ ایتالیا پایان دادند ولی آتالانتا به لطف تفاضل گل بیشتر در رتبه سوم قرار گرفت. اختلاف این دو تیم با تیم پنجم که از راه‌یابی به چمپیونزلیگ بازماند، یعنی آث میلان، تنها یک امتیاز بود.

 

گاسپرینی، سرمربی آتالانتا که تیمش امسال موفق به تاریخسازی شده بعد از بازی درباره این فصل درخشان برای آتالانتا گفت:" لیگ امسال برای ما رقابت خیلی دشواری بود. در همین بازی آخر در مقابل تیمی قرار گرفتیم که بازی کردن با آن به هیچ وجه ساده نیست. بچه‌های ما امروز بی‌نظیر بودند. آنها فوق‌العاده‌اند".

 

سرمربی آتالانتا در ادامه گفت:" صعود به چمپیونزلیگ هدفی بوده که آتالانتا در تاریخش هرگز موفق به رسیدن به آن نشده بود. ولی امسال به افتخار و شایستگی توانستیم به این هدف دست پیدا کنیم. شک ندارم که ما در لیگ قهرمانان هم خوب کار خواهیم کرد".

 

دیدگاه‌ها