کد خبر : 1544280 | 18 مرداد 1397 ساعت 08:31 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار ستاره‌ی جوان لورکوزن به بایرن مونیخ

لئون بیلی، اعجوبه‌ی شگفتی‌ساز بایر لورکوزن معتقد است تیمش در فصل پیش رو می‌تواند بایرن مونیخ را از تخت پادشاهی بوندس‌لیگا به زیر بکشد.

هشدار ستاره‌ی جوان لورکوزن به بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته که لورکوزن در بوندس‌لیگا به مقام پنجمی رسید، لئون بیلی، فوتبالیست 20ساله‌ی جامائیکایی یکی از ستونهای اصلی این تیم بود. بیلی فصل گذشته در رقابتهای بوندس‌لیگا برای تیمش 9 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داد. او حالا معتقد است تیم لورکوزن در فصل جدید توان و قابلیت آن را دارد که برای قهرمانی با بایرن رقابت کند.  

 

بیلی در گفتگو با کیکر گفت:" ما می‌خواهیم برای قهرمانی بازی کنیم. بایرن مونیخ به نظر من یکی از سه تیم برتر دنیا است ولی در فوتبال هیچ چیز از قبل مشخص نیست. ما باید در میدان تمرکز داشته باشیم چرا که من باور دارم با قابلیت‌ها و کیفیتی که داریم می‌توانیم موفق شویم". 


لورکوزن در آستانه‌ی فصل جدید تیم خود را به خوبی تقویت کرده. بایر لورکوزن استعدادهای قابل توجهی به خدمت گرفته از جمله اعجوبه‌ی جوان برزیلی، پائولینیو، دروازه‌بان فنلاندی، لوکاس هاردکی و میشل وایزر، عضو تیم قهرمان رقابتهای زیر21سال اروپا.

 

لورکوزن فصل پیش برای به دست آوردن یکی از چهار مقام اول بوندس‌لیگا تلاش بسیاری کرد اما در نهایت با اختلافی میلی‌متری به مقام پنجمی رضایت داد. چرا که هوفنهایم و بوروسیا دورتموند تنها به دلیل تفاضل گل بهتر، جلوتر از لورکوزن، مقام‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

دیدگاه‌ها