کد خبر : 1578171 | 01 دی 1397 ساعت 20:50 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکست چلسی و سیتی در خانه

معجزه کریسمس به نفع لیورپول

تیم منچسترسیتی و چلسی به شکلی عجیب شکست خوردند تا لیورپول با اختلاف امتیاز بیشتر در صدر جدول باقی بماند.

معجزه کریسمس به نفع لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته لیورپولی ها در دیداری خارج از خانه موفق شدند با ۲ گل ولورهمپتون را شکست دهند. ویرجیل فن دایک و محمد صلاح گلزنان تیم لیورپول بودند که باعث شدند لیورپول در جدول ۴۸ امتیازی شود و اختلاف امتیازش با نزدیک ترین تعقیب کننده یعنی منچسترسیتی به ۴ امتیاز برسد.

 

اما اتفاق خوشایندتری برای لیورپولی ها در پیش بود. در ورزشگاه اتحاد، سیتی به مصاف کریستال پالاس رفت و در همان دقایق آغازین نیمه اول موفق شد با ضربه ایلکای گوندوغان به گل برسد و هوادارانش را به یک پیروزی پرگل و شیرین امیدوار کند. ولی ستاره های تیم کریستال پالاس اجازه ندادند سیتیزن ها در سرمای منچستر به کامیابی برسند؛ در دقیقه ۳۳ و ۳۵ جفری شلوپ و آندرس تونسند موفق شدند دروازه سیتی را باز کنند و نیمه نخست را به سود خود خاتمه دهند. در آغاز نیمه دوم لوکا میلوژویچ توانست یک بار دیگر توپ را از خط دروازه ادرسون عبور دهد تا شاگردان گواردیولا خطر شکست در آستانه کریسمس را بیش از پیش احساس کنند.

 

1365920

 

در ادامه بازی اگرچه تیم میزبان حملات گسترده ای انجام داد اما فقط دی بروین موفق به گلزنی شد تا منچستر سیتی باخت تلخی را تجربه کند.

 

چند صد کیلومتر آن طرف تر در پایتخت انگلستان، لسترسیتی برای رسیدن به جمع ۶ تیم برتر انگلیس مقابل تیم مائوریسیو ساری قرار گرفت. این بازی در نیمه اول با تساوی به پایان رسید اما فرصت طلبی واردی در دقیقه ۵۱ سبب شد تا لستر از حریفش پیش بیفتد. بازی با همین یک گل به پایان رسید تا آبی پوشان لندنی همچون آسمانی پوشان منچستر باخت تلخی را تجربه کنند.

این نتایج به صورت مستقیم به نفع تیم لیورپول بود و سبب شد که شاگردان کلوپ با تیم رده دوم یعنی من سیتی ۴ امتیاز اختلاف و با چلسی ۱۲ امتیاز اختلاف داشته باشند و حالا لیورپولی ها منتظر نتیجه بازی تاتنهام هستند.

 

دیدگاه‌ها