کد خبر : 1559976 | 17 مهر 1397 ساعت 18:41 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

با مهاجری به دنبال موفقیت‌های بیشتر هستیم

موسوی: انگیزه زیادی داشتم به پارس جم گل بزنم

مدافع راست ماشین‌سازی اعتقاد دارد که تیمش در آینده نیز روزهای خوبی را سپری خواهد کرد.

موسوی: انگیزه زیادی داشتم به پارس جم گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، سیداحمد موسوی که در ابتدای فصل با جدایی از ماشین سازی راهی پارس جنوبی شد تا زیر نظر مهدی تارتار به کار ادامه دهد، بعد از مدتی کوتاه مجبور شد به جمع تبریزی‌ها بازگردد. او در بازی جام حذفی مقابل پارس جنوبی توانست گل حساسی برای تیمش بزند و حالا از اتفاقات آن مسابقه حرف می‌زند.


موسوی درباره شرایط مسابقه با پارس جنوبی جم و گلی که به ثمر رساند،‌بیان کرد:‌در این بازی انگیزه بالایی داشتم چون هم می خواستم اخراج بازی قبل را جبران کنم و هم انگیزه شخصی داشتم که خدا کمک کرد و همه چیز خوب پیش رفت توانستم هم بازی خوبی داشته باشم و هم گلزنی کنم. انگیزه تیمی مسلما نقش اصلی را در این فصل برای همه ما دارد. گروه خوبی در کنار هم هستیم و خوشبختانه با حضور آقای مهاجری تا به اینجا نتایج خوبی هم کسب کرده‌ایم و به دنبال موفقیت‌های بیشتر خواهیم بود.


وی ادامه داد: پارس جنوبی جم واقعا تیم خوب، جنگنده و هماهنگی دارد و امتیاز گرفتن و شکست این تیم کار خیلی سختی است ولی ما کاملا روی این تیم شناخت داشتیم و آقا رضا قبل از بازی به ما تاکید کردند که روی این تیم تا می‌توانیم فشار بیاوریم چون این نقطه ضعفی بود که کادرفنی آن را در آنالیز کشف کرده بود و بچه ها با همان چیزی که گفته شده بود توانستند به پیروزی برسند.


بازیکن ماشین سازی درباره حرف‌های مهدی تارتار پیرامون اینکه از جدایی موسوی و زاهدی در ابتدای فصل ناراحت شده، تاکید کرد:‌ حاج مهدی لطف دارد و از ایشان تشکر می کنم. ولی یکسری مسائل دست به دست هم داد که این اتفاق نیفتد و انگار قسمت نبود. امیدوارم در آینده اتفاق های خوبی بیفتد و شاگردی ایشان را تجربه کنم.


وی تاکید کرد: شاگردی حاج مهدی برای من باعث افتخار است. آقای تارتار مربی با دانشی هستند که در آن مدت کوتاهی که افتخار همکاری با ایشان را داشتم این را فهمیدم؛ ضمنا در این چندسال عملکردشان هم این را ثابت کرده است. ما اول فصل با تیم پارس تمرین می‌کردیم و قرار بر این شد که امسال آنجا باشیم، چندجلسه هم با خود حاج مهدی جلسه برگزار کردیم و درباره اهدافمان صحبت کردیم که خیلی همسو بودیم ولی واقعیت این است که من پیش‌بینی می‌کردم امسال پارس جنوبی جم از نظر مالی شرایط خوبی ندارد که الان هم شاهد همین مشکل هستیم. از سوی دیگر خود آقامهدی در جریان آن هستند که کدام آدم های غیرفوتبالی بیرون باشگاه با رفتارهایشان باعث شدند یکسری دلخوری ها به وجود بیاید و من همیشه این موضوع یادم خواهد ماند. درکل آقای تارتار همیشه برای من به عنوان یه مربی سلامت و با دانش قابل احترام هستند و امیدوارم که همیشه روی دور موفقیت باشند و بابت صحبت های و تعریف هایشان بعد از بازی از ایشان تشکر می کنم.


موسوی درباره عملکرد خوب ماشین سازی بعد از حضور رضا مهاجری خاطرنشان کرد: خدا را شکر روند تیم بعد از آمدن آقای مهاجری خیلی خوب شده و ما در این مدت برای کسب موفقیت خیلی زحمت کشیدیم. ایشان با برنامه ریزی تمرینات و تاکتیک هایی مدنظرشان را زیرنظر دارند و مطمئنا در آینده ماشین سازی پیشرفت خوبی خواهیم داشت. درکنار آن آقارضا روی مسائل روحی و روانی خیلی خوب کارکردن که نتایجش را هم اکنون می بینیم. سال قبل هم آقافیروز این روحیه را به تیم آورد که در آن مقطع هم بعد از حضور ایشان ما باز به موفقیت رسیدیم.


وی در پایان درباره بازی با نفت مسجدسلیمان افزود: بیشترین تمرکز ما روی بازی های لیگ است تا بتوانیم در لیگ نتیجه خوبی بگیریم و قطعا انگیزمان برای این بازی با بردی که در جام حذفی کسب کردیم بیشتر هم شده و قطعا برای برد مقابل نفت بازی خواهیم کرد. من بازی آنها مقابل استقلال را دیدم آنها تیم خوب و قابل احترامی دارند. امیدوارم بتوانیم در این بازی نتیجه بگیرم تا جایگاهمان در جدول بهتر شود.

دیدگاه‌ها