کد خبر : 1603239 | 19 فروردين 1398 ساعت 10:22 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌بروین: استادیوم تاتنهام هم فقط یک استادیوم است

کوین دی‌بروین، بازی‌ساز منچسترسیتی در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا، می‌گوید نگران جو خاص بازی در ورزشگاه تازه‌ساز تاتنهام نیست.

دی‌بروین: استادیوم تاتنهام هم فقط یک استادیوم است

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروین، ستاره بازی‌ساز منچسترسیتی می‌گوید بازی در استادیوم جدید تاتنهام تاثیر خاصی روی مصاف شاگردان گوردیولا و مردان پوچتینو که فردا در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه یک میلیارد پوندی تاتنهام با هم دیدار می‌کنند، نخواهد داشت.

 

1396169

 

تاتنهام بعد از مدتها تاخیر سرانجام چند روز پیش استادیوم جدید 62هزار نفری خود را افتتاح کرد و در این استادیوم مدرن که هزینه ساخت و ساز آن بالغ بر یک میلیارد پوند بوده، اولین بازی‌اش را مقابل کریستال پالاس برگزار کرد و با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید.

 

رسانه‌های انگلیسی، امروز از جو خارق‌العاده‌ای که در جریان دیدار فردای سیتی و تاتنهام در این استادیوم بوجود خواهند آمد صحبت می‌کنند اما دی‌بروین می‌گوید بیشتر نگران کیفیت بازیکنانی مثل هری کین، کریستین اریکسن و دله آلی است تا استادیوم تازه‌ساز این تیم.

 

دی‌بروین به خبرنگاران گفت:" استادیوم جدید برای من مهم نیست. چیزی که برای من مهم است تیمی است که قرار است مقابلش بازی کنیم".

 

ستاره بازی‌ساز منچسترسیتی در ادامه گفت:" همه از استادیوم حرف می‌زنند، انگار که چیز خیلی خاصی است. خب همه هم استادیوم دارند و هم هوادار. من بعید می‌دانم فرق خاصی بین این استادیوم و استادیوم‌های دیگر باشد".

 

دی‌بروین در ادامه گفت:" البته هواداران تاتنهام احتمالا به خاطر تازه‌ساز بودن استادیوم‌شان کمی هیجان‌زده‌تر باشند ولی در نهایت این هم یک استادیوم است که با هوادار پر می‌شود. برای ما تعداد تماشاچی فرقی نمی‌کند. شک نداریم بازی سختی در پیش است ولی از هیچ بابت نگران نیستیم".

 

 

دیدگاه‌ها