کد خبر : 1597917 | 20 اسفند 1397 ساعت 09:27 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش بازیکن استون ویلا به حمله جیمی جامپ

جک گرلیش، بازیکن استون‌ویلا که در جریان دربی شهر بیرمنگام بین تیمهای استون‌ویلا و بیرمنگام با حمله خطرناک یک جیمی‌جامپ بیرمنگامی مواجه شده بود به این ماجرا واکنش نشان داد.

واکنش بازیکن استون ویلا به حمله جیمی جامپ

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه دو تیم بزرگ شهر بیرمنگام، که دومین شهر بزرگ انگلیس است، دیروز در رقابتهای چمپیونشیپ در ورزشگاه سنت‌اندروز به مصاف هم رفته بودند جک گرلیش، هافبک استون‌ویلا در اوایل بازی با حمله جیمی‌جامپی هوادار بیرمنگام روبرو شد که بسیار عجیب و خطرناک بود و می‌توانست به فاجعه ختم شود.

 

در این صحنه یک هوادار از روی سکوها خود را به زمین رساند، از پشت سر به طرف گرلیش دوید و با مشت از پشت به او کوبید طوری که گرلیش روی زمین افتاد. چندین نفر از هم‌تیمی‌های جوان گرلیش به کمک او آمدند و جیمی‌جامپ مهاجم را مهار کردند تا در نهایت او توسط پلیس دستگیر شود.

 

1389502

 

اما این گرلیش بود که در ادامه بازی از جیمی‌جامپ بیرمنگامی و دیگر هواداران این تیم انتقام گرفت و با به ثمر رساندن تک‌گل بازی، پیروزی استون‌ویلا را ممکن کرد.

 

گرلیش برای اینکه انتقام خود را کامل کند بعد از بازی در شبکه‌های اجتماعی خطاب به رقیب ازلی استون ویلا نوشت:" آنچه بزرگ است، را نمی‌توان پایین کشید. بزرگان همیشه بزرگی‌شان را تحمیل می‌کنند".

 

 

 

دیدگاه‌ها