کد خبر : 1613941 | 05 خرداد 1398 ساعت 11:50 | 734 بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: پیشنهاد دارم ولی ببینیم چه پیش می‌آید

ژوزه مورینیو که برای تماشای مسابقات اتوموبیلرانی گراندپری موناکو به این شهر سفر کرده بود در یک مصاحبه به بیان نظرات خود درباره وضعیت تیم سابقش رئال مادرید پرداخت.

مورینیو: پیشنهاد دارم ولی ببینیم چه پیش می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو که برای تماشای مسابقات اتوموبیلرانی گراندپری موناکو به این شهر سفر کرده بود در مصاحبه با تلویزیون موی‌استار از فرصت استفاده کرد تا نظرات خود را درباره وضعیت تیم سابقش رئال مادرید و گزینه‌های نقل و انتقالاتی این تیم بیان کند.

 

مورینیو درباره وضعیت نیمکت رئال که در فصل گذشته شاهد سرمربی‌گری سه چهره، خولن لوپتگی، سانتیاگو سولاری و در نهایت بازگشت زین‌الدین زیدان بود گفت:" رئال سرمربی‌اش را عوض کرده و قرار است امسال تابستان مبالغ هنگفتی در بازار نقل و انتقالات خرج کند. رئال مادرید همیشه دوره‌هایی را به تناوب پشت سر گذاشته. در تیمهای بزرگ همیشه اوضاع از این قرار است. یعنی دوره‌هایی می‌آید و می‌رود. این داستان برای رئال از چند سال پیش شروع شد و سال گذشته با قهرمانی در چمپیونزلیگ به پایان رسید".

 

1408560

 

مورینیو در ادامه صحبتهایش گفت:" حالا رئال می‌خواهد بازیکن بخرد و مبالغ زیادی برای خرید بازیکن خرج خواهد کرد. آنها بازیکنهای بی‌نظیری را به مادرید خواهند آورد".

 

وقتی خبرنگار موی‌استار از مورینیو پرسید که آیا تصور می‌کند که در رئال مادرید یک بار دیگر شاهد دوران رئال- مورینیو باشیم، آقای خاص در پاسخ گفت:" من منظورم یک دوران جدید با یک سرمربی جدید است. بیائید درباره دوران‌های فرضی صحبت نکنیم".

 

مورینیو در پاسخ به سوالی درباره احتمال مربی‌گری‌اش در یک تیم دیگر هم از دادن پاسخ قطعی طفره رفت و گفت:" من نمی‌خواهم فقط برای اینکه مربی‌گری کنم یک باشگاه را انتخاب کنم و به آنجا بروم. فقط برای اینکه بگویم من هم باشگاه دارم. دلم می‌خواهد قوی‌تر از هر زمان دیگری به فوتبال برگردم. من پیشنهادهایی دارم ولی باید ببینیم چه پیش می‌آید".

 

 

دیدگاه‌ها