کد خبر : 1613700 | 04 خرداد 1398 ساعت 10:40 | 914 بازدید | 0 دیدگاه

مذاکره رئال با لیون برای جذب مدافع فرانسوی

گل مدعی شد رئال مادرید برای جذب فرلان مندی، دفاع چپ باشگاه لیون با این باشگاه فرانسوی در حال مذاکره است.

مذاکره رئال با لیون برای جذب مدافع فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید بعد از فصل کابوس‌واری که این غول اسپانیایی در رقابتهای مختلف پشت سر گذاشته، بازسازی تیمش پیش از شروع فصل جدید را مهمترین برنامه این تیم برای تابستان پیش رو می‌داند و بلافاصله بعد از پایان فصل گذشته تلاشهایش برای ایجاد تغییر و تحولات عمده در رئال را آغاز کرده است.

 

1408275

 

پست دفاع چپ یکی از پستهایی است که زیدان معتقد است رئال در آن به تقویت نیاز دارد. با اینکه مارسلو دفاع چپ رئال فصل پر فراز و نشیبی داشته ولی زیدان همچنان به او اعتقاد دارد. ولی زیدان قصد دارد برای اینکه خیالش از بابت این پست راحت باشد یک دفاع چپ خوب دیگر به جمع رئالی‌ها اضافه کند.

 

فرلان مندی، دفاع چپی است که امسال با پیراهن لیون فصل درخشانی را سپری کرده و در 43 بازی‌ای که در رقابتهای مختلف برای این تیم فرانسوی انجام داده با سرعت و تکنیک بالایش توجه بسیاری از کارشناسان فوتبال اروپا را به خود جلب کرده است.

 

زیدان معتقد است فرلان مندی 24ساله می‌تواند جایگزین ایده‌آلی برای مارسلوی پا به سن گذاشته باشد و جذب او یک سرمایه‌گذاری آینده‌نگرانه برای رئال خواهد بود.

 

مندی از سوی دیگر علاقه خود به پیوستن به رئال مادرید و کار کردن زیر نظر زیدان را پنهان نکرده و وبسایت گل مدعی است انتقال مندی به رئال مادرید ممکن است در اولین هفته‌های پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام شود و دو باشگاه از همین حالا در مورد این انتقال در حال مذاکره هستند.  

 

دیدگاه‌ها