کد خبر : 1613106 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 18:30 | 691 بازدید | 0 دیدگاه

سوپرکلاسیکوی قطر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان

دو غول فوتبال قطر فصل را با رقابت در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا آغاز می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، ادامه روند پیشرفت دو تیم السد و الدحیل قطر باعث شده تا حالا رقابت این دو تیم سوپر کلاسیکوی فوتبال قطر باشد و این دو تیم که دو قطب برتر و متمایز فوتبال قطر هستند بعد از رقابت در لیگ و امیر کاپ حالا باید فصل جدید را با رقابت در لیگ قهرمانان آسیا آغاز کنند.


الدحیل در دیدار با الهلال با نتیجه تساوی متوقف شد اما این تساوی تاثیری در رتبه این تیم نداشت و نماینده قطر به رده دوم گروه سه رسید تا به این ترتیب جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کند.


السد دیگر نماینده قطر در مرحله حذفی برابر پرسپولیس شکست خورد تا در آستانه قرار گرفتن در رتبه دوم قرار داشته باشد اما پاختاکور شانس برد را از دست داد تا به این ترتیب السد به عنوان صدرنشین بالاتر از الاهلی عربستان راهی مرحله بعدی شود.


به این ترتیب این دو تیم قطری در مرحله یک هشتم نهایی در مردادماه سال 1398 به مصاف یکدیگر می روند تا قطر تنها یک نماینده در مرحله یک چهارم نهایی داشته باشد. الریان دیگر نماینده این کشور در مرحله گروهی در گروه دوم قرار داشت اما شانس صعود را از دست داد تا حالا قطری ها برای رسیدن به رویای یک جام آسیایی معتبر چشم به برنده دیدار السد و الدحیل داشته باشند.

 

1407651

دیدگاه‌ها